وام با سند

وام میلیاردی با سند ملکی 1403

قوانین دریافت وام با سند ملکی

وام میلیاردی با سند ملکی 1403 به عنوان یکی از راه های تأمین کسری بودجه می تواند در برخی موارد بهترین روش برای حل مشکلات مالی باشد. این روش معمولاً برای افرادی که دارای ملکی به عنوان دارایی قابل ارزش هستند، مناسب است. با اخذ وام با سند ملکی، می توانید مبلغ موردنیاز خود را به صورت قابل توجهی افزایش داده و برای رفع نیازهای مالی خود استفاده کنید.در اینجا ما می خواهیم به شما اطلاعات موردنیاز برای دریافت وام را توضیح دهیم.

دریافت وام با سند ملکی

وام با سند ملکی یکی از محبوب ترین گزینه های وام دهی است که افراد به دنبال آن هستند. این نوع وام بدون نیاز به ضامن در نظر گرفته می شود و می تواند برای اقناع نیازمندان به وام فوری بسیار مفید باشد. مبلغ وام با سند ملک می تواند در محدوده ۲۰ میلیون تومان تا ۲۰ میلیارد تومان متغیر باشد. برای مثال، اگر شما سند خانهٔ شش دانگ دارید و به یک وام فوری نیازمند هستید، می توانید از خدمات بانک ملت، بانک رسالت، بانک تجارت، پارسیان، مهر ایران، سامان و سایر بانک ها استفاده کنید. در ادامه، شرایط وام با سند ملکی در تمامی بانک ها در سال 1403 را بررسی خواهیم کرد.

قوانین دریافت وام میلیاردی با سند ملکی 1403

دریافت تسهیلات با سند ملکی در واقع یکی از روش های معمول و متداول برای دریافت وام است. با توجه به اطلاعاتی که ارائه شد، این روش از نظر سرعت و کم دردسر بودن، می تواند جذاب باشد.

با این روش، شما می توانید بدون نیاز به ضامن، سپرده یا انتقال سند، وامی با میزان بین 50 تا 70 درصد ارزش ملک دریافت کنید. این بدان معناست که براساس ارزش ملکی که دارید، می توانید مبلغی را به عنوان وام دریافت کنید.

بااین حال، توجه داشته باشید که شرایط و قوانین دریافت وام با سند ملکی ممکن است در هر بانک و مؤسسه مالی متفاوت باشد؛ بنابراین، توصیه می شود قبل از اقدام به درخواست وام، با بانک یا مؤسسه مالی مربوطه تماس بگیرید و شرایط دقیق را بررسی کنید.

همچنین، دریافت وام با سند ملکی نیازمند ارزیابی ارزش ملک است. بانک یا مؤسسه مالی ممکن است یک ارزیابی مستقل از ملک را انجام دهد تا ارزش آن را تعیین کند.

در کل، دریافت تسهیلات با سند ملکی می تواند یک راه سریع و آسان برای دریافت وام باشد، اما بهتر است همواره شرایط و قوانین مربوطه را به دقت مطالعه کنید و با بانک یا مؤسسه مالی مربوطه مشورت کنید تا بهترین تصمیم را بگیرید.

قوانین دریافت وام با سند ملکی

قوانین دریافت وام با سند ملکی

مزایا و فواید دریافت وام باشند ملکی

دریافت وام با سند ملکی می تواند برخی از مزایا و فواید زیر را داشته باشد:

1. عدم نیاز به ضامن: یکی از بزرگترین چالش ها در دریافت وام بانکی، یافتن ضامن معتبر است. با دریافت وام با سند ملکی، نیاز به ضمانت افراد دیگر از بین می رود و شما با ارائه سند ملکی به عنوان تضمین، می توانید این مشکل را برطرف کنید.

2. سرعت در دریافت وام: دریافت وام بانکی معمولاً نیاز به تکمیل مدارک و پروسه های طولانی دارد. با دریافت وام با سند ملکی، می توانید به صورت فوری و سریع مبلغ مورد نیاز خود را دریافت کنید. این یعنی می توانید به سرعت از منابع مالی وام استفاده کنید.

3. ارزش ملک: در این روش، ارزش ملکی که دارید، به عنوان تضمین برای دریافت وام استفاده می شود. به عبارت دیگر، شما به صورت مستقیم از ارزش ملک خود بهره برداری می کنید.

4. عدم نیاز به سپرده: در معاملات بانکی معمولاً نیاز به پرداخت سپرده می باشد. با دریافت وام با سند ملکی، شما نیازی به سپرده ندارید و می توانید بدون پرداخت هزینه اضافی، وام مورد نظر خود را دریافت کنید.

مزایا و فواید دریافت وام باشند ملکی

مزایا و فواید دریافت وام باشند ملکی


بیشتر بخوانید: وام خرید مسکن 1402


 

شرایط دریافت وام میلیاردی با سند ملکی 1403

شرایط بانک ها برای دریافت وام با سند ملکی شامل موارد زیر است:

  1. 1. رتبه اعتباری: فرد متقاضی وام باید رتبه اعتباری بالایی داشته باشد. این به معنای داشتن تاریخچه اعتباری مطلوب، عدم وجود بدهی و اقساط معوقه و پرداخت به موقع بدهی ها است.
  2. بررسی چک برگشتی و اقساط معوقه: فرد متقاضی وام نباید چک برگشتی داشته باشد و همچنین بدهی ها و اقساط معوقه نداشته باشد.
  3. 3. نوع و وضعیت سند: سند ملک مسکونی باید شش دانگ باشد و دارای پایان کار باشد. همچنین سند نباید در رهن بانک یا ضمانت قرار گرفته باشد.
  4. اولویت حساب فعال: افرادی که حساب بانکی فعال داشته و یا کارکرد حساب مثبت و بالایی داشته باشند، در اولویت قرار می گیرند.
  5. سن متقاضی: سن فرد متقاضی باید بالای ۱۸ سال باشد.

اگر شما شرایط فوق را دارید، می توانید به راحتی وام با سند ملکی دریافت کنید. در ادامه مقاله، به بررسی بیشتر وام با سند ملکی از بانک سامان، بانک ملت و سایر بانک ها خواهیم پرداخت.


بیشتر بخوانید: انواع وام بانک ملی + شرایط دریافت


 

شرایط دریافت وام از بانک سامان

شرایط دریافت وام با سند ملکی از بانک سامان عبارت اند از:

1. ارزش وام: حداکثر مبلغ وام سند ملکی بانک سامان برابر با ۵۰ درصد ارزش کارشناسی ملک مسکونی است. مبلغ وام حداکثر تا سقف 2میلیارد تومان می تواند باشد.

2. مدت بازپرداخت: مدت زمان بازپرداخت وام با سند ملکی در بانک سامان حداکثر ۱۵ سال است. اما دوره بازپرداخت معمولاً تا ۵ سال تعیین می شود.

3. نرخ سود: نرخ سود وام با سند ملکی بانک سامان توسط بانک تعیین می شود و ممکن است در طول زمان تغییر کند. برای اطلاعات دقیق تر، بهتر است با بانک سامان تماس بگیرید.

مستندات مورد نیاز: برای درخواست وام با سند ملکی از بانک سامان، معمولاً شما باید مستنداتی از جمله سند ملکی، کارت ملی، تاییدیه درآمد و سایر مدارک مورد نیاز را تهیه کنید.

درهرصورت، برای اطلاعات دقیق تر و بررسی شرایط و نرخ به روز، بهتر است با بانک سامان تماس حاصل کنید و با کارشناسان بانک مشورت کنید.

شرایط دریافت وام از بانک سامان

شرایط دریافت وام از بانک سامان

مزایای دریافت وام از بانک سامان

مزایای دریافت وام با سند ملکی از بانک سامان عبارت اند از:

1. پرداخت فوری: بانک سامان امکان پرداخت سریع وام با سند ملکی را فراهم می کند. پس از اعتبارسنجی و تأیید مستندات، وام به شما پرداخت خواهد شد.

2.شرایط دریافت وام: بانک سامان این امکان را فراهم می کند که وام با سند ملکی را به تمام افراد واجد شرایط اعطا کند، حتی اگر میانگین حساب بانکی نداشته باشند.

3. امکان دریافت وام تعمیر مسکن: با دریافت وام با سند ملکی از بانک سامان، شما می توانید به صورت همزمان وام خرید مسکن و وام تعمیر مسکن را دریافت کنید. در این حالت، میزان وام تعمیر مسکن تا ۳۰ درصد ارزش ملک می باشد.

4. استعلام تسهیلات: شما می توانید با استفاده از برنامه ساد۲۴ بانک سامان و با وارد کردن شماره ملی خود، وضعیت وام های خود را بررسی کنید. این برنامه به شما امکان مشاهده گزارش کاملی از وام های دریافتی و تعداد قسط های پرداخت شده و باقیمانده را می دهد.

شرایط دریافت وام میلیاردی با سند ملکی 1403 از بانک ملت

شرایط دریافت وام با سند ملکی از بانک ملت عبارت اند از:

1. مبلغ وام: بانک ملت امکان دریافت وام سند ملکی با مبلغ500 میلیون تومان را فراهم می کند.

2. نرخ سود: نرخ سود وام با سند ملکی بانک ملت ۱۸ درصد است. این نرخ 20سال) است. در این مدت، مبلغ وام به همراه سودهای مرتبط باید به بانک بازپرداخت شود.

4. ضامن: برای دریافت وام با سند ملکی از بانک ملت، ضامن سند ملک مورد نیاز است. ضامن با ارائه سند ملک به عنوان تضمین پرداخت وام عمل می کند.

5. شرایط و قوانین: وام گیرنده برای دریافت وام بانک ملت نباید دارای چک برگشتی باشد و باید شغل معتبری داشته باشد.

شرایط دریافت وام از بانک ملت

شرایط دریافت وام از بانک ملت

مزایا

همچنین دریافت وام سند ملکی از بانک ملت دارای مزیتی است که به هم زمان سه نفر می توانند با یک سند ملکی وام دریافت کنند. به این ترتیب، افرادی که مالکان مشترک یک ملک هستند، می توانند با استفاده از سند ملکی مشترک خود وام دریافت کنند. این ویژگی به خانواده ها و اشخاصی که می خواهند با همکاری و ترکیب منابع خود وامی را دریافت کنند، امکان می دهد تا به صورت هم زمان به دریافت وام بپردازند.


بیشتر بخوانید: دریافت وام از بانک پارسیان


 

شرایط دریافت وام میلیاردی با سند ملکی 1403 از بانک مسکن

شرایط دریافت وام با سند ملکی از بانک مسکن عبارت اند از:

1. مبلغ وام: مبلغ وام بانک مسکن برای خرید خانه در شهر تهران 120 میلیون تومان، در کلانشهرها 80میلیون تومان و در سایر شهرها 60میلیون تومان است. لازم به ذکر است که این مبالغ ممکن است تا تاریخ فعلی تغییر کرده باشند.

2. نرخ سود: نرخ سود وام با سند ملکی بانک مسکن در حدود ۸ درصد است. این نرخ برای طول مدت بازپرداخت وام ثابت خواهد بود.

3. مدت بازپرداخت: مدت زمان بازپرداخت وام با سند ملکی بانک مسکن برابر با ۵ سال (۶۰ ماه) است. در این مدت، مبلغ وام به همراه سودهای مرتبط باید به بانک بازپرداخت شود.

4. ضامن: برای دریافت وام با سند ملکی از بانک مسکن، ضامن سند ملک مورد نیاز است. ضامن با ارائه سند ملک به عنوان تضمین پرداخت وام عمل می کند.

مزایای دریافت وام از بانک شهر برای پزشکان و غیرپزشکی

مزایای وام میلیاردی با سند ملکی 1403 بانک شهر برای گروه های شغلی پزشکی و غیرپزشکی عبارت اند از:

1. مبلغ وام: برای پزشکان، سقف وام تا ۲ میلیارد تومان و برای سایر فعالین اقتصادی تا ۱ میلیارد تومان است. این مبالغ ممکن است تا تاریخ فعلی تغییر کرده باشند.

2. موارد مصرف: تسهیلات طرح شهریار بانک شهر برای خرید تجهیزات و مواد مصرفی در صنایع پزشکی به کار می رود. پزشکان و سایر گروه های شغلی می توانند از وام سند ملکی بانک شهر برای خرید مطب یا فضای محل کار استفاده کنند.

3. وام تعمیرات: صاحبان کسب و کار می توانند همزمان با تسهیلات شهریار، از وام تعمیرات بانک شهر تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان جهت تعمیر محل کسب خود استفاده کنند.

مزایای دریافت وام از بانک شهر برای پزشکان و غیرپزشکی

مزایای دریافت وام از بانک شهر برای پزشکان و غیرپزشکی

نتیجه گیری

با توجه به اطلاعات ارائه شده، می توان نتیجه گرفت که برای وام میلیاردی با سند ملکی 1403 ، می توانید به بانک های سامان، ملت، شهر، تجارت، پارسیان، ملی و مسکن مراجعه کنید. هر بانک ممکن است شرایط و قوانین متفاوتی داشته باشد، بنابراین توصیه می شود قبل از درخواست وام، با بانک موردنظر تماس بگیرید و اطلاعات دقیق را دریافت کنید.همچنین برای اطلاع از انواع وام ها می توانید به سایت وام برتر سر بزنید.

نوشته های مشابه

2 دیدگاه در “وام میلیاردی با سند ملکی 1403

  1. علی دادخواه گفت:

    سلام. جناب سند خونه تهران دارم .وام سه ملیارد تا ۷ میلیارد میخواستم، ،شغلم هم آزاد هست ، و مدرک کاری ندارم، حساب بانکی آنچنانی هم ندارم
    امکان این وام هست با بهره و درصد کم ، کمی عجله دارم ، ممنون میشم پاسخگو باشید

    1. fermo گفت:

      سلام و احترام، جهت اطلاعات تکمیلی تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *