بانک پارسیان, وام بانکی

دریافت وام از بانک پارسیان

بانک پارسیان به منظور ایجاد آسایش در زندگی مردم وام های مختلفی را اعطا کرده است. از آنجایی که این وام ها برای هردو طرف وام دهنده و وام گیرنده می تواند باعث سودکردن شود، رعایت نکات مهم برای دریافت وام لازم و ضروری است. در ادامه این مقاله می خواهیم شما را با شرایط و مبالغ وام های مختلف که بانک پارسیان آنها را در این چند سال واگذار می کند، آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

وام های بانک پارسیان

این بانک وام های مختلف از جمله، وام سفر، خرید کالای مصرفی، طرح های تسهیلاتی پژواک و نوید، کارت خرید، وام خرید واحدهای خدماتی و تجاری، وام ساخت پروژه های ساختمانی، خدمات ارزی، تعمیر یا بازسازی مسکن، بازسازی محل کار، تأمین سرمایه های واحد تولیدی و بازرگانی و قرض الحسنه را به متقاضیان مشمول شرایط می دهد. در ادامه برخی از این وام ها را به صورت جداگانه بررسی خواهیم کرد.

دریافت وام از بانک پارسیان

دریافت وام از بانک پارسیان

دریافت وام سفر

بانک پارسیان در خصوص دادن وام به متقاضیان گردشگر اقدام کرده است. فرد متقاضی برای دریافت این وام باید به یکی از آژانس های مسافرتی که با بانک قرارداد دارند مراجعه کرده و هر مقدار هزینه ی که برای سفر لازم دارد را به صورت فاکتور به بانک تحویل دهد. همچنین بانک پارسیان نیز با بررسی کردن شرایط های لازم برای اعطای وام سفر، با توجه به هزینه لازم برای سفر متقاضیان گردشگر به آنها وام می دهد. کارشناس متصدی مربوطه در بانک بررسی های لازم را انجام می دهد.

دریافت وام خرید کالای مصرفی 

بانک پارسیان برای خرید کالای با کیفیت ساخت ایران تا 80% مبلغ را به صورت  فاکتور به افراد متقاضی پرداخت می کند. نحوه ی بازپرداخت این وام 3ساله و در 36 مرحله می باشد.

طرح اعتباری پژواک پارسیان چیست؟

طرح اعتباری پژواک پارسیان چیست؟

طرح تسهیلاتی پژواک

اگر می خواهید با سپرده گذاری در بانک علاوه بر دریافت سود آن، با پشتوانه سپرده تان تسهیلات نیز دریافت کنید، می توانید طرح پژواک بانک پارسیان را انتخاب کنید. این طرح شامل کسانی می شود که با سرمایه گذاری در بانک علاوه بر سود آن، با پشتوانه سرمایه گذاری تسهیلات نیز دریافت کرده و از آن استفاده کنند. در حقیقت برای اینکه شما بتوانید از این طرح استفاده کنید باید حساب سپرده بلند مدت یک ساله برای خودتان افتتاح کنید.

 

سود سپرده          اقساط                سود تسهیلات

 

5درصد             12ماهه             4درصد

 

5درصد             12ماهه             8درصد

 

5درصد             24ماهه             4درصد

 

5درصد             24ماهه             8درصد

 

5درصد             36ماهه             4درصد

 

5درصد             36ماهه             8درصد

 

5درصد             48ماهه             8درصد

 

5درصد             60ماهه             8درصد

 

8درصد             12ماهه             12درصد

 

8 درصد            12ماهه             10درصد

 

8درصد             24ماهه             10درصد

 

8درصد             24ماهه             12درصد

 

8درصد             36ماهه             10درصد

 

8درصد             36ماهه             12درصد

تسهیلات و سود سپرده طرح پژواک

تسهیلات و سود سپرده طرح پژواک

همچنین نوع سپرده ی آن 1ساله، سود سپرده 5 و 8 درصد به انتخاب مشتری، میزان تسهیلات تا 85 درصد و اقساط آن نیز 12 تا 60 ماه می باشد.

تسهیلات و سود سپرده طرح پژواک

شما در افتتاح حساب بلند مدت برای طرح پژواک دارای دو انتخاب هستید؛ سپرده 5 درصدی یا سپرده 8 درصدی. سود سپرده ی شما نیز با توجه به انتخابی که بین 5 یا 8 درصد کرده اید و همچنین مدت زمان بازپرداخت وام بستگی دارد که این سود نیز بین 4 تا 12 درصد می باشد.

میزان وام طرح پژواک بانک پارسیان

در این طرح باتوجه به اینکه بر اساس پشتوانه سپرده تان شما تسهیلات دریافت می کنید، پس مقدار تسهیلات به میزان سرمایه گذاری شما در حساب یک ساله بستگی دارد. در طرح پژواک شما بین 80 تا 85 درصد میزان مبلغی که سرمایه گذاری کرده اید تسهیلات دریافت کنید. در حقیقت حساب هایی که 5 یا 8 درصدی هستند تسهیلات با کمترین سود یعنی 4 یا 10 درصد را انتخاب کنند، می توانند تا 80 درصد سپرده را دریافت و اگر تسهیلات با بیشترین سود یعنی 8 یا 12 درصد را انتخاب کنند می توانند تا 85 درصد سپرده شان را دریافت کنند.

اقساط بازپرداخت وام طرح پژواک

در طرح پژواک تمامی آیتم های وام از جمله میزان تسهیلات، سود سپرده، سود تسهیلات و همچنین اقساط را خود مشتری انتخاب می کند. اقساط تسهیلاتی که با پشتوانه حساب های سپرده 5 درصدی داده می شود، حداقل 12  و حد اکثر ۶۰ماهه تعیین شده است. همچنین اقساط تسهیلاتی حساب های سپرده 8 درصدی نیز حداقل 12 و حداکثر ۳۶ماهه می باشد.

ضمانت برای دریافت وام طرح پژواک از بانک پارسیان

با توجه به اینکه شما با سرمایه گذاری در حساب بلند مدت یک ساله این وام را دریافت می کنید، پس دیگر نیازی به ضامن نخواهید داشت که این یکی از ویژگی های مهم طرح پژواک می باشد. درواقع سپرده شما تا پایان تسویه وام، به عنوان ضمانت بازپرداخت نزد بانک مانده و برای شما نقش ضامن را دارد.

ضمانت برای دریافت وام طرح پژواک از بانک پارسیان

ضمانت برای دریافت وام طرح پژواک از بانک پارسیان

 

طرح تسهیلاتی نوید

طرح نوید پارسیان به گزارش بانک اول وامی است که به فعالان بخش تجاری داده می شود. تمامی کسانی که کسب وکارهای کوچک حقیقی یا حقوقی دارند و درآمدشان از فعالیت تجاری در بانک پارسیان است می توانند این تسهیلات را دریافت و از آن استفاده کنند. برای دریافت این تسهیلات با نرخ های 8، 12 و 18 درصدی با توجه به موجودی هر فرد و انتخاب بازپرداخت با اقساط ماهیانه 1 تا ۳۶ماهه و یا سه ماهه فقط باید دارای شرایط زیر باشید:

1.داشتن سپرده جاری همراه با چک یا بدون چک و همچنین کسانی که کارت خوان پارسیانی را پذیرفته و شش ماه از افتتاح آن گذشته باشد.

2.میانگین مانده در سپرده جاری در سه ماه آخر که برای دریافت تسهیلات درخواست داده است، باید بیشتر از 3 میلیون تومان باشد.

3.میانگین واریزی های ناشی از گردش مالی ماهیانه در سه ماه آخر که برای دریافت وام درخواست داده است، باید بیشتر از 15 میلیون تومان باشد.

طرح تسهیلاتی نوید

طرح تسهیلاتی نوید

مزایای قابل استفاده طرح نوید پارسیان

از مزایای دریافت این وام می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1.دریافت کردن خدمات بیمه رایگان و همراه با تخفیف.

  1. از ضرایب تسهیلاتی فوق العاده تا بیشتر از 4 برابر میانگین حساب برخوردار شدن.

3.انتخاب دوره دلخواه بازپرداخت توسط مشتری.

4.مشتری امتیاز را به شرکای خود در سپرده های مشترک این طرح می تواند انتقال دهد.

5.مشتری امتیاز خود را می تواند به پرسنل معرفی شده از طرف شرکت انتقال دهد.

6.درصورتی که مشتری بیش از یک سپرده که شامل این طرح است را داشته باشد، می تواند از مجموع میانگین آنها برای دریافت این وام استفاده کند.

کارت خرید بانک پارسیان

کارت خرید بانک پارسیان

کارت خرید بانک پارسیان

در شرایط امروزی با توجه به مشکلات اقتصادی، بیشتر مدیران ادارات و سازمان های خصوصی و دولتی با در نظر گرفتن ویژگی ها و مزایای کارت های الکترونیکی، از طریق همین کارت ها کمک های غیر نقدی به کارکنان ارائه می دهند. کارت خرید پارسیان جایگزین مناسبی به عنوان بن الکتریکی به جای بن خرید کاغذی محسوب می شود. امروزه بسیاری از شرکت ها و سازمان ها با شرکت تجارت الکترونیک پارسیان قرارداد بسته و از کارت خرید پارسیان برای کارکنان خود استفاده می کنند.

مزایای این کارت شامل موارد زیر می باشد:

1.مشکل مربوط به چاپ و عرضه بن کاغذی در سازمان ها با کارت خرید رفع شده است.

2.کمک های نقدی طی دوره های زمانی مختلف طبق درخواست سازمان ها واریز می شود.

3.مشکلات مربوط به سرقت و مفقودی بن ها رفع شده و همچنین متنوع بودن مراکز خرید برای انتخاب دارندگان کارت.

4.دارنده کارت بسته به نیاز خود می تواند کالای مورد نظر خود را انتخاب کند.

از قابلیت های کارت خرید نیز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1.دارندگان کارت می توانند از گسترده ترین شبکه خدماتی و فروشگاهی که با بانک پارسیان قرارداد دارند خرید کنند.

2.دارندگان کارت خرید از طریق دروازه پرداخت اینترنتی پارسیان و همچنین پرداخت همراه پارسیان می توانند خرید اینترنتی انجام دهند.

3.می توانید با کارت خرید خدماتی مانند پرداخت قبض آب، گاز، برق، تلفن، رزرو بلیت قار، اتوبوس و هواپیما و… را از طریق اینترنت انجام دهید.

از قابلیت های کارت خرید نیز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

قابلیت های کارت خرید

دریافت وام خرید واحدهای خدماتی

واحدهای خدماتی که دارای مجوز فعالیت می باشند می توانند از تسهیلات خرید واحدهای خدماتی برای تأمین محل کار برای خود استفاده کنند.

مطب، دفتر اسناد رسمی و ازدواج، دفاتر وکالت، دفاتر روزنامه و مجله و همچنین دفاتر مهندسی که دارای مجوز فعالیت هستند می توانند از تسهیلات مذکور برای خرید ملک با کاربری مسکونی و موقعیت اداری استفاده کنند.

بیشترین مبلغ این تسهیلات  70 درصد ارزش یابی ملک تا سقف ضوابط جاری بانک می باشد. مدت بازپرداخت آن نیز حداکثر تا 7 سال است.

تسهیلات خرید واحدهای تجاری

کسانی که قصد خرید واحد تجاری برای فعالیت خود را دارند و دارای مجوز فعالیت یا جواز کسب هستند می توانند وام خرید واحد تجاری را دریافت کنند. مبلغ این وام حداکثر 75درصد ارزش یابی شده و مدت بازپرداخت آن نیز 7 سال می باشد.

تسهیلات خرید واحدهای تجاری

تسهیلات خرید واحدهای تجاری

تعمیر و بازسازی محل کار

متقاضیانی که می خواهند واحدهای اداری خود را بازسازی کنند می توانند از این تسهیلات استفاده کنند. مبلغ آن نیز با توجه به هزینه ی لازم برای باز سازی و سقف ضوابط بانک تعیین شده و مدت بازپرداخت آن 5 سال می باشد.

تسهیلات قرض الحسنه

قرض الحسنه یکی از قراردادهایی می باشد که به موجب آن بانک مبلغ تعیین شده ای را بر اساس دستورالعمل و مقرر شده به افراد اعم از حقوقی و حقیقی به عنوان قرض می دهد. این تسهیلات نیز شامل موارد زیر می شود:

1.هزینه مراسم ازدواج و همچنین تهیه جهیزیه

2.هزینه درمان بیماری

3.کمک هزینه برای تحصیل

4.رفع نیازهای لازم و ضروری

5.هزینه تأمین مسکن و تعمیر مسکن

مبالغ این وام ها از حساب سپرده قرض الحسنه بانک اعطا می شود.

تسهیلات جعاله

یکی از تسهیلات بانکی که به موجب آن کارفرما  برای انجام عمل معین باید مبلغی را پرداخت کند، جعاله می باشد. بانک پارسیان علاوه بر انعقاد قرارداد با فرد متقاضی، انجام دادن کاری مشخص را قبول می کند و سپس با در نظر گرفتن شرایط کار موضوع قرار داد، قسمتی یا تمام عملیات اجرایی کار قبول شده را غیر واگذار می کند. حداکثر مدت تسویه و انجام این قرارداد 2 سال می باشد. از این توسلات بیشتر در بخش های معدن و صنعت، کشاورزی، ساختمان و مسکن و همچنین خدمات و بازرگانی استفاده می شود.

دریافت انواع وام های خرد و کلان بانک پارسیان

دریافت انواع وام های خرد و کلان بانک پارسیان

نتیجه گیری

به طور کلی بانک پارسیان وام های مختلفی را برای کمک به مردم ارائه کرده است. هرکدام از این وام ها دارای شرایط و مبالغ متفاوتی هستند. از وام های پارسیان که بیشتر افراد می توانند آن را به راحتی دریافت کنند و متقاضیان برای دریافت آن نیازی به ضامن ندارند طرح نوید و پژواک می باشد که سود و زمان بازپرداخت آن توسط فرد متقاضی انتخاب می شود. علاوه بر این طرح های تسهیلاتی، وام های زیاد و متنوعی وجود دارند که در قسمت فوق آنها را بررسی کرده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *