انواع وام های میلیاردی بانکی, وام بانکی, وام بانکی با تنفس

دریافت وام میلیاردی با تنفس 1 ساله

در این مطلب می خواهیم همه چیز را در  در مورد وام میلیاردی با تنفس یکساله مزیت و معایب آن ضامن ها شرایط دریافت و پرداخت آن ها بیان کنید اما پیش از اینکه به بررسی این مسئله بپردازیم در ابتدا می خواهیم بدانیم که وام به چه معناست؟

برای پاسخ به سوالات خود در خصوص انواع وام ها شرایط دریافت و پرداخت آن ها می توانید به وام برتر مراجعه کنید.  کارشناسان   مشغول در مرکز  وام برتر به تمامی سوالات شما در خصوص انواع وام ها شرایط دریافت و پرداخت آن ها معایب و مزایای آن ها پاسخ می دهند.

وام فوری

وام فوری

 وام چیست؟

یکی از امکاناتی که دنیای اقتصاد برای افزایش راحتی و آسایش مردم  در اختیار آن ها قرار داده است دریافت وام است. وام  به معنی قرض دادن می باشد اما در دنیای امروزی یکی از روش  های بسیار مهم است که افراد برای تامین نقدینگی مورد نیاز خود برای انجام کار های مختلف از آن استفاده می  کنند.  که انواع مختلفی دارد که بر اساس نیاز بانک ها آماده پرداخت آن ها به افراد و مشتریان می  شود از آن جایی که وام برای وام گیرنده و وام دهنده سود دارد رعایت قوانین و نکات بسیار مهم و اصول دریافت وام کاملاً ضروری می باشد.

وام در واقع نوعی قرض میان  موسسه یا فرد وام دهنده و شخص وام گیرنده مبادله می شود که در ازای وجهی که به فرد شخص قرض گیرنده پرداخت می شود از آن ضمانتی دریافت می  کنند مانند چک، فیش حقوقی، سفته، سند خانه و غیره

شخص قرض گیرنده مبلغ دریافتی خود را به صورت ماهانه در اقساط متعدد به شخص وام دهنده پرداخت میکند در صورتی که  به پرداخت اقساط خود اقدام نکند شخص وام دهنده از ضمانت اجرایی که از آن فرد را دریافت کرده برای برداشت پول خود و سود آن استفاده می کنند اگر این زمان تیکه از شخص قرض گیرنده دریافت شده سند خانه یا ماشین باشد طبق قانون بانک می تواند در صورتی که شخص قرض گیرنده  اقساط وام خود را پرداخت نکرده باشد ملک یا ماشین آن را ضبط کرده و آن را به مزایده بگذارند و بعد از اینکه اصل و سود پول خود را از اذان مسجد جدا کردن باقی مبلغ را به شخص وام گیرنده برمیگرداند.

وام انواع مختلفی دارد وام ازدواج، وام مسکن، وام کالا، وام خودرو، وام خودروی فرسوده، وام تعمیر مسکن و….

که هدف ما از ارائه این مطلب توضیحات کامل در خصوص بررسی وام های میلیاردی با تنفس یک ساله می باشد.

 شرایط دریافت وام

 شرایط دریافت وام

 شرایط دریافت وام

دریافت وام ها با توجه به نوع وام و مبلغ دریافتی شرایط مختلفی هم دارد  اما یک سری از شرایط به صورت عمومی برای دریافت تمامی وام ها یکسان می باشد که ما در این بخش از مطلب به بیان آن شرایط می پردازیم:

  • مدارک شناسایی شخص ما گیرنده که شامل شغل و درآمد فردی وی میباشد
  • مدارک شناسایی و اسناد مربوط به ضامن که ممکن است سند ملک ماشین چک و یا فیش حقوقی باشد
  • مدارک لازم برای موضوع اصل وام یا همان فرم درخواست وام

در دست داشتن سه مدرک نام برده شده برای هر نوع وامی ضروری می باشد مدارک شناسایی فردی اثبات میزان درآمد شخص قرض گیرنده و شغل آن باید در دسترس بانک باشد در درجه دوم باید مدارک شناسایی ضامن ها به صورت کامل به بانک ارائه شود و در نهایت باید مدارک لازم برای دریافت وام را به بانک ارائه کنند این مدارک به عنوان مثال برای وام ازدواج ثبت نام در سیستم وام ازدواج می باشد.

 دوره تنفس چه دوره ای می باشد؟

دور تنفس به دوره ای می گویند که با توجه به نوع حساب متغیر است اما این دوره معمولا از ۱۵ روز تا یک ماه می باشد.

دوره تنفس در  نظام بانک داری دوره ای است که برای دریافت کنندگان وام و تسهیلات به کار برده می شود در برخی از دوره  ها طرح تنفس چند ماهه برای وام ها اعلام می شود که یکی از مهم ترین و  پر کاربرد ترین اتفاقات سیستم بانکی می باشد.

مدت زمان توقف یا همان دوره تنفس به زمان بین اعطای وام تا سر رسید تا موعد اولین قسط گفته می شود  و معمولاً برای وام و تسهیلاتی به کار برده می شود که پرداخت آن ها بلا فاصله پس از دریافت وام می باشد اما اگر شخص وام گیرنده در دوره تنفس اقدام پرداخت وام کند یعنی اقساط خود را پیش از موعد پرداخت کند، آن بانکی آن موسسه اعتباری از دریافت سود از این شخص صرف نظر می  کند که به این دوره دوره تنفس  گفته می شود.

دریافت وام میلیاردی با سند ملک

برای دریافت وام میلیاردی با سند مسکونی خود باید کپی سند قبض آب برق و گاز کپی شناسنامه و کارت ملی مالک را به شرکت تحویل دهید تا سند ملک شما برای ارزش گذاری به کارشناس سپرده شود بعد  بعد از طی کردن این مراحل به دفترخانه می رسد و در آخر هم با قرار گرفتن سند در رهن بانک مشتری وام مربوطه خود را دریافت می کنند در این روش دیگر احتیاجی به سپرده گذاری در بانک نیست.

مزیت های وام های میلیاردی 

دریافت وام های میلیاردی  از بانک ها برای افراد مختلف کاربری های متفاوتی را نیز به دنبال دارد به عنوان مثال: برای  برای یکسری از افراد کمک هزینه برای خرید مسکن می باشد.

اما  تولید کنندگان هم میل زیادی به دریافت وام های میلیاردی دارند به  دلیل این که  وام های میلیاردی برای تولید کنندگان مزیت  های بسیار زیادی را به دنبال دارد  و به آن ها کمک می کند  تا بتوانند با استفاده از این وام ها مراکز تولیدی خودشان را خود را گسترش دهند.

مزیت های وام های میلیاردی 

مزیت های وام های میلیاردی 

تولید کنندگانی هم وجود دارند که به دلیل ورشکستگی و کمبود بودجه نتوانسته اند به ادامه کار خود بپردازد و تولیدات آن ها متوقف شده است. دریافت این وام ها مشکل ورشکستگی آن ها را نیز بر طرف کرده و منجر به این می شود که بتوانند فعالیت خودشان را ادامه دهند و از اعلام ورشکستگی آن ها جلوگیری می کند در این صورت افراد در این شرایط می تواند به بانک  ها مراجعه کنند و درخواست خود را برای دریافت وام به بانک ارائه دهند تا بانک با بررسی مدارک و شرایط شخص قرض گیرنده در صورت تایید مدارک آن با درخواست آن موافقت کند با درخواست آن موافقت کند و وام را با آن ها اعطا کنند.

ما این وام های میلیاردی تنها برای افراد ورشکسته حتی اگر شما دچار ورشکستگی هم نشده باشید و بخواهید کسب و کار خود را رونق ببخشید و با کمبود بودجه مواجه شده باشید این ماه به شما کمک می کند.

دریافت وام میلیاردی با تنفس یک ساله برای تولید کننده

دریافت وام های شرایط دریافت وام های میلیاردی با تنفس و یک ساله برای تولید کنندگان با وام های دیگر کمی تفاوت دارد و مقدار آن زیاد تر است برای همین بانک شرایط سخت تری را برای  وام  گیرنده در نظر گرفته است  و آن هم این است که در ابتدا سندی معتبر با ارزشی برابر با وام دریافتی به بانک ارائه کنید در مرحله بعدی کارشناسی معتبر از سوی بانک برای ارزیابی ارزش ملک شما به آنجا می رود بعد از این که باشد درخواست وام شما موافقت شد وام به شما تعلق می گیرد.

دریافت وام میلیاردی با تنفس یک ساله

دریافت وام میلیاردی با تنفس یک ساله

عوامل موثر بر میزان وام های میلیاردی با تنفس یک ساله

امروز عوامل زیادی بر میزان وام های میلیاردی با تنفس یک ساله تاثیر می گذارد که در واقع بانک اطلاعات همه این عوامل را بررسی کرده و میزان وام میلیاردی برای تولید کننده را مشخص می کند یکی از  موثرترین عوامل نوع کسب و کار می باشد  یا به بیان دیگر وام میلیاردی برای تمامی تولیدکنندگان به یکسان نمی باشد و با توجه به حیاتی بودن یا نبودن این شغل مقدار وام متغیر می باشد.

عوامل موثر بر میزان وام های میلیاردی با تنفس یک ساله

عوامل موثر بر میزان وام های میلیاردی با تنفس یک ساله

نکته دیگری که در میزان این وام ها تاثیر گذار هست اندازه و متراژ محل کار شما  و درآمدی که از این کار دارید می باشد.  علاوه بر آن تعداد دستگاه های تولید کننده در محل کار شما هم یکی از عوامل موثر  در متغیر بودن میزان این وام ها می باشد.

در بعضی از موارد شخص وام گیرنده اقساط وام خود را پرداخت نمی کند که در این شرایط بانک مجاز است مرکز تولیدی این افراد را سلب کرده و این مراکز را به فروش برساند و سهم وام خود و سود آن را بردارد. گاها قیمت مرکز تولیدی شخص وام گیرنده با مبلغ دریافتی آن یکسان نیست که در این شرایط اگر قیمت مکانی که شخص در آن فعالیت می کند از میزان وامی که دریافت کرده کمتر باشد بانک به سراغ املاک و وسایل شخصی آن شخص می رود و اگر هم بیشتر باشد بعد از دریافت اصل پول و سود آن از آن ملک و باقی آن را به شخص وام گیرنده پرداخت می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *