انواع وام بانکی, وام بانک دی, وام بانکی

انواع وام میلیاردی بانک دی

بانک دی در سال ۱۳۸۹ به عرصه بانکداری وارد شد. این بانک از زیر مجموعه هایی مانند بنیاد شهید و امور ایثارگران تشکیل شده است. بانک دی به خاطر اینکه سرمایه های منقولی که تحت اختیار دارد، جزء ثروتمند ترین بانک های کشور به حساب می آید. ولی بحث و گفت و گوهایی که در این روزها در مورد این بانک است، این است که بانک دی از نظر مدیریتی و سرمایه آفرینی در رتبه چند قرار دارد؟ پس با وام برتر همراه شوید تا در مورد بانک دی و فعالیت‌های آن در این مقاله بیشتر آشنا شوید. قبل از اینکه شروع به خواندن مقاله کنید باید اطلاع داشته باشید که تقریبا حدود یک سال و نیم است که در مورد وضعیت های اقتصادی و فعالیت های بانک دی در نظام بانکی به صورت موفقیت آمیز سوال هایی مطرح شده است. سایت وام برتر در همه ی سایت های معتبر خبری خود به بررسی مطالب های موافق و مخالف پرداخته است.

انواع وام میلیاردی بانک دی

انواع وام میلیاردی بانک دی

ره آورد بانک دی

با افتتاح کردن حساب جاری که به دستگاه کارت خوان اتصال شده است و طبق میانگین معدل حساب می ‌توانید در نزدیکترین زمانی که ممکن است تسهیلات ویژه بانک دی را دریافت کنید و همچنین انتخاب نرخ سود تسهیلات، مبلغ تسهیلات و مدت اقساط تسهیلات طبق انتخاب مشتری بانک است. برای اینکه بتوانید از بانک دی تسهیلات دریافت کنید، باید دوره ی گردش حساب شما سه ماه باشد.

خدمات بانک دی

  • خدمات الکترونیکی مانند اینترنت بانک، همراه بانک و پیامک یا اس ام اس بانک را دارد.
  • در صورت درخواست مشتری می تواند دسته چک را برای مشتری صادر کند.
خدمات بانک دی

خدمات بانک دی

  • با افتتاح حساب در این بانک، بانک به شما با توجه به میانگین حساب به شما وام ویژه می دهد.
  • سود، تعداد اقساط و مبلغ وام را خودتان می توانید انتخاب کنید.

هدیه ویژه بانک دی

بانک دی برای قدردانی و سپاس از مشتری های خود، در دوره های ۳ ماهه و از محل  میانگین حساب جاری مشتری ها که این حساب را دارند، هدیه نقدی به آنها می دهد. هم چنین مشتری هایی که حساب جاری دارند به غیر از هدیه نقدی، تسهیلات ویژه ای به آنها ارائه می دهند.

انواع تسهیلات میلیاردی بانک دی

 

بانک دی انواع مختلفی تسهیلات بانکی که با در نظر گرفتن شرایط منابع مالی داخلی خود به مشتری هایی که واجد شرایط پرداخت وام هستند را به آنها تسهیلات پرداخت می کنند.  ابن نکته را به یاد باشید که انتخاب نوع وام به عهده ی متقاضی وام است.

طرح ۲۴ ارزش آفرینی بانک دی

 

این طرح در دوره زمانی و مدت زمان خاصی برای تامین مالی نیاز های مشتریان خود که فرقی نمی کند آنها حقیقی یا حقوقی باشند، در نظر گرفته است. با توجه به مبلغ سپرده مشتری در این بانک در قالب عقود اسلامی به مشتری خود وام می دهد. سپرده مورد نیاز برای این طرح سرمایه گذاری کوتاه مدت برای طرح ۲۴ ارزش آفرین است. سپرده شما برای ضمانت وام شما کافی است و دیگری نیازی به چک برای ضمانت نیست.

طرح ویژه بانوان

مشاوره دریافت وام رقم بالا از بانک دی

مشاوره دریافت وام رقم بالا از بانک دی

طرح بانوان بانک دی به خاطر توسعه طرح های مناسبتی با استراتژی رسوخ در بازار ایجاد شده است و به دلیل انجام مسئولیت های اجتماعی برای کمک کردن به جایگاه ویژه بانوان کشورمان ایجاد شده است. بانوانی که  متقاضی این طرح هستند، باید برای ایجاد سپرده که مبلغ آن دو میلیون است به بانک مراجعه کنند و اقدام به گرفتن تسهیلات از این بانک کنند. طرح ویژه بانوان از سال ۱۳۹۹ شروع شده است و هنوز هم ادامه دارد.

  • طرح دریافت سروش ارزش آفرین

با ایجاد این طرح مشتری های حقیقی و حقوقی که احتیاج به نقدینگی دارند، می توانند از این نوع طرح در بانک دی استفاده کنند. بانک دی با توجه به مبلغ سپرده که باید یک سال در بانک سپرده شود، وام را نسبت به موجودی سپرده به متقاضیان داده می شود.

وام قرض الحسنه بانک دی

مبلغ این وام تا ۲۰ میلیون تومان است و نرخ کارمزد آن ۴٪ است و هم چنین اقساط این وام ۲۴ ماه است.

وام مرابحه

مبلغ این نوع از وام بستگی به اعتبار مشتری دارد و هم چنین نرخ کارمزد آن ۴٪ تا ۱۸٪ است که نرخ این نوع وام را بانک دی به عهده ی مشتری انتخاب گذاشته است. مدت اقساط یا باز پرداخت آن می تواند به صورت ۳۶ ماه یا یک جا باشد.

در چه حالت هایی می توانید از بانک دی تسهیلات دریافت کنید؟

در طرحی که بانک دی برای ارائه ی  تسهیلات به مشتریان خود ایجاد کرده است. دو راه انتخابی را برای گرفتن وام و مدت زمانی را که می توانند قسط های وام را بدهند، گذاشته است. راه اول  وام قرض الحسنه ایی و تسهیلات به صورت مرابحه که در تیتر پایین آن را توضیح داده ایم، یعنی وام قرض الحسنه ایی مشتری ها است که کارمزد آن ۴٪ است و تا ۲۰ میلیون می توانند از بانک دی وام بگیرند و راه دوم مبلغ وام بستگی به حداکثر اعتبار و میانگین حساب مشتری ها دارد. سود این وام هم از ۴%  تا ۱۸٪ است، انتخاب سود یا کارمزد این نوع وام هم به عهده ی خود مشتری ها است و باید به مدت۳۶ ماه وام را پرداخت کنند.

همکاری بانک دی با کارخانه های تولیدی اسنوا

بانک دی با بزرگترین کارخانه تولیدی کالاهای برقی کشور که نام آن اسنوا است همکاری می کند و دلیل همکاری بانک دی به خاطر حمایت کردن از کالای ایرانی و تولید ملی است. پس شما می توانید از بانک دی تسهیلاتی در قالب وام با کارت اعتباری بگیرید و به فروشگاه های مجاز و معتبر اسنوا مراجعه کنید و کالا های مورد نظر خود را خرید کنید. مبلغ این نوع از وام از ۱۰ میلیون تا ۳۰ میلیون تومان است. دوره باز پرداخت این وام از ۱۲ ماه تا ۳۶  است و این نکته یادتان باشد که این وام را به شما به صورت پول نقد نیست و با کارت اعتباری که بانک به شما می دهد، باید از فروشگاه های مد نظر بانک خرید کنید.

فیروزه کارت بانک دی

این کارت یکی دیگر از تسهیلات کارتی بانک دی است که به شما این اجازه را می دهد شش دوره یک ماه خرید با کارت فیروزه از کالاهای ایرانی را داشته باشید. به طور ساده تر یعنی بعد از شش ماه از خریدتان ماهی یک بار در صورت لزوم می توانید به فروشگاه های مد نظر بانک بروید و اقدام به خرید کنید و در پایان ماه خرید شما از این کارت به صورت وام برای شما در نظر گرفته می شود و بعد آن را به صورت قسطی پرداخت کنید.

سود وام کارت های اعتباری بانک دی

سود کارت های اعتباری خرید بر اساس تعداد سر رسید اقساطی که شما می توانید باز پرداخت کنید، محاسبه می شود.

  • اگر باز پرداخت شما به صورت ۱۲ ماه باشد، سود سالانه آن۷٪ است.
  • اگر بازپرداخت ۱۸ ماه باشد، نرخ سود آن ۱۴٪ است.
  • اگر بازپرداخت ۳۶ ماه باشد، نرخ سود ۱۸٪ است.
سود وام کارت های اعتباری بانک دی

سود وام کارت های اعتباری بانک دی

سپرده بانک دی

برای صدور فیروزه کارت، بعد از درخواست شما برای این کارت دیگر نیازی به سپرده کردن در بانک و میانگین حساب این کارت برای شما صادر می شود. بانک دی بعد از اعتبار سنجی و ارائه دادن تضمین های مد نظر شعبه، این وام را که در قالب فیروزه کارت است را به شما می دهد. این نکته را یاد آور می شویم که شما نباید هیچ گونه چک برگشتی و بدهی های غیر جاری در دیگر بانک ها داشته باشید.

دستگاه کارت خوان بانک دی

تمام بانک ها برای حفظ نگه داشتن و جذب نقدینگی، فروشگاه هایی که دستگاه کارت خوان بانک  را انتخاب کرده اند و از آن در فروشگاه هایشان استفاده کرده اند بر پایه ی اعتبار پول در گردش و تراکنش مالی که به وسیله ی pos انجام می شود. بانک ها برای آنها طرح های تسهیلاتی قرار داده است. بانک دی هم یکی از این‌ نمونه بانک ها هستند که از این فرصت های اقتصادی استفاده کرده است و طرحی که نام آن ره آورد ارزش آفرین است را برای مشتری های دستگاه  کارت خوان خود در نظر گرفته است.

اعتبار سنجی برای وام میلیاردی بانک دی

اعتبار سنجی برای وام میلیاردی بانک دی

اعتبار سنجی برای وام میلیاردی بانک دی

تمام بانک ها اعتبار سنجی مشتری ها را با توجه به سیاست های بازگشت مالی با آیتم های مخصوص خودشان شروع به اعتبار سنجی مشتری ها می کنند. یک نمونه از اعتبار سنجی ها، بررسی کردن حقوق ماهیانه، خوش حساب بودن مشتری ها برای باز پرداخت قسط های وام که از هر بانکی گرفته اند، بررسی کردن چک های برگشتی که اگر دست چک مشتری ها داشته باشند، است.

مدارک مورد نیاز برای دریافت وام میلیاردی از بانک دی

افرادی که متقاضی برای هر نوع از وام های بانک دی هستند، باید مدارک مورد نیاز هر نوع از وام را تهیه کنید و بانک دی تحویل دهید. هم چنین مدارک مورد نیاز وام بر اساس نوع عقد قرارداد بانکی، مبلغ وام، کاربرد وام و … تفاوت دارد. بعضی از وام های بانک دی باید یک یا چند ضامن معتبر داشته باشند و بعضی دیگر از وام ها نیازمند سند ملکی یا سفته هستند.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه در “انواع وام میلیاردی بانک دی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *