وام بانک شهر

انواع وام میلیاردی بانک شهر

امروزه با بد شدن شرایط اقتصادی برای همه ی اقشار جامعه، برخی از افراد برای انجام امور مختلف خود به دریافت وام از بانک های مختلف رو آورده اند. وام  های قرض الحسنه تسهیلاتی هستند که بانک های امروزی در جهت متعادل سازی شرایط اقتصادی کشور و مردم، به افراد ارائه می کنند. این وام ها برای مشاغل گوناگون ارائه می شوند و مبالغ مختلفی دارند. علاوه بر این، هر یک از بانک ها قوانین مربوط به خود را در پرداخت وام به مشتریان در نظر می گیرند. یکی از بانک های معتبر در کشور ما، بانک شهر است که طی سال های اخیر اقدام به پرداخت وام میلیاردی برای انجام امور مختلف به مشتریان خود کرده است. وام میلیاردی بانک شهر انواع گوناگونی دارد و با مدارک و شرایط مختلفی به متقاضیان پرداخت می شود.

انواع وام میلیاردی بانک شهر

انواع وام میلیاردی بانک شهر

انواع وام های میلیاردی بانک شهر

وام هایی که بانک شهر به متقاضیان خود ارائه می کند، از نظر تعلق گرفتن به کارهای مختلف به انواع گوناگونی تقسیم می شوند که هر یک از آن ها مبالغ گوناگونی نیز دارند.

ما در ادامه ی این مطلب انواع مختلف وام های میلیاردی که توسط بانک شهر به مشتریان تعلق می گیرد را بررسی کرده و شما را با آن ها آشنا می نماییم.

وام میلیاردی برای رونق کسب و کار

اولین وامی که توسط این بانک به مشتریان ارائه می شود، سقف یک میلیارد تومانی دارد و بیشتر اوقات برای جان گرفتن کسب و کار شرکتی و یا راه اندازی یک کار، به متقاضیان ارائه می شود.

این وام میلیاردی شرایط ومدارک خاصی را نیاز دارد تا به مشتری تعلق یابد. کسی که اقدام به دریافت وام میلیاردی کسب و کار بانک شهر می کند، باید بداند که این وام فقط به مشتریان همین بانک که حساب سپرده ی شش ماهه یا بیشتر دارند، تعلق پیدا می کند.

وام میلیاردی جهت خرید مسکن

گاهی اوقات برخی از افرادی که اقدام به خرید خانه می کنند، نیاز دارند وام میلیاردی از بانک بگیرند. همه ی ما می دانیم که در شرایط اقتصادی امروزی، خرید ملک یا مسکن با معضلاتی رو به رو است و هر چقدر که فرد پول داشته باشد، باز هم برایش کم است.

سقف وام میلیاردی مسکن بانک شهر، یک میلیارد تومان است که متقاضی بعد از دریافت آن باید اقساط را در بازه ی زمانی مشخص شده به حساب بانک واریز نماید.

علاوه بر این، بانک مسکن سودی را برای این وام یک میلیارد تومانی در نظر می گیرد که در هر موردی میزان این سود با مورد دیگر متفاوت است.

وام میلیاردی فوری

وام میلیاردی فوری وامی است که امروزه بیشتر بانک ها آن را بدون سخت گیری به مشتریان خود ارائه می دهند اما مشتری باید توجه داشته باشد که بازپرداخت این وام مدت زمان کمی دارد و نسبت به وام های دیگر، از مبلغ قسط زیادی نیز برخوردار است.

وام فوری در کمتر از یک هفته به مشتری ارائه می شود و دارای شرایط خاصی است و سود کمی را شامل می شود.

متقاضی برای گرفتن این وام نیازی به داشتن حساب سپرده ندارد اما باید یک ضامن معتبر را برای دریافت وام میلیاردی فوری از بانک شهر، به بانک معرفی کند و مدارک مورد نیاز را به بانک شهر ارائه دهد.

برای گرفتن وام فوری، شما می توانید به یکی از شعبه های بانک شهر شهر یا استان خودتان مراجعه کنید.

شرایط دریافت وام بانک شهر

شرایط دریافت وام بانک شهر

شرایط گرفتن وام میلیاردی از بانک شهر

همان طور که گفتیم، نه تنها بانک شهر بلکه تمامی بانک های رسمی و معتبر کشور ما ایران، برای پرداخت وام ها به خصوص وام های میلیاردی شرایطی را در نظر گرفته اند. این شرایط برای دریافت هر یک از انواع وام های مذکور، متفاوت است.

  • شرایط بازپرداخت

همه ی ما می دانیم کخ زمانی که وامی از بانک گرفته می شود، باید متقاضی آن را در اقساط ویژه ای به بانک باز گرداند.

میزان این اقساط بر اساس مبلغ وام و میزان سود آن تعیین می گردد. هر چقدر که مبلغ وام بالاتر باشد، مسلماً میزان بازپرداخت نیز افزایش پیدا می کند.

  • شرایط سود

زمانی که بانک وامی یک میلیارد تومانی را به مشتری خود عرضه می کند، به دلیل کاهش میزان ارزش پول در کشور ما، سودی را برای آن در نظر می گیرد.

این سود با درصد مشخص می شود و از ۲ درصد تا ۳۰ درصد ادامه دارد.

سود این وام های یک میلیارد تومانی یا بالاتر، تقریبا ۱۸ درصد حساب می شود که در اقساط وام پراکنده شده و کم کم از متقاضی پس گرفته می شود.

  • شرایط ضامن

اگر شما نیز تا کنون اقدام به گرفتن انواع وام ها از انواع بانک ها کرده باشید، باید بدانید که تمامی وام ها به ضامنی احتیاج دارند که اعتبار آن ها توسط بانک تأیید شود.

گاهی اوقات ممکن است شخصی سند ملک خود را به عنوان ضامن به بانک بدهد. گاهی اوقات نیز ممکن است ضامن ها اشخاص و کارمندان دولتی و خصوصی باشند که در این صورت باید برگه ی کسر از حقوق آن ها به بانک ارائه گردد.

  • مدت زمان پرداخت وام از سوی بانک

بانک شهر امروزه برای این که وام های خود را از متقاضیان پس بگیرد، یک بازه ی زمانی مشخص را تعیین می کند که متقاضی باید وام را در آن زمان به بانک بپردازد. در غیر این صورت بانک می تواند از راه قانونی به تصرف سند یا برداشت از حقوق ضامنان اقدام کند.

بیشتر اوقات بانک ها برای وام های یک میلیاردی خود ۳۰ تلی۶۰ ماه  را در نظر می گیرند که معادل دو یا پنج سال است.

شرایط دریافت وام

 

مراحل گرفتن وام میلیاردی از بانک شهر

گرفتن وام بانکی از بانک شهر به آسانی بیان کردن آن نیست بلکه لازم است مشتری بانک شهر مراحلی را پشت سر بگذارد:

  1. برای دریافت این وام فرد متقاضی ابتدا باید درخواست خود را در بانک به صورت کتبی ثبت نماید.
  2. در مرحله ی دوم درخواست متقاضی توسط کارشناسان مخصوصه ی بانک شهر بررسی می شود و در صورت تأیید صلاحیت، متقاضی به مراحل بعدی قدم می گذارد.
  3. پس از تأیید صلاحیت متقاضی برای دریافت وام یک میلیاردی بانک شهر، لازم است که این فرد بر اساس قوانین پرداخت وام این بانک، ضامنانی معتبر را به بانک شهر معرفی نماید.
  4. پس از انجام مراحل فوق، قرارداد اعطای تسهیلات بانکی بانک شهر به متقاضی امضا می شود و در اولین فرصت پس از امضا شدن قرارداد، متقاضی می تواند مبلغ وام را از بانک دریافت کند.

مدارک مورد نیاز برای گرفتن وام میلیاردی از بانک شهر

مدارکی که برای گرفتن وام میلیاردی بانک شهر باید از سوی متقاضی به بانک ارائه گردد، شامل مدارک زیر می شود:

  • اولین مدرک مورد نیاز برای دریافت این وام، ارائه ی کارت شناسایی یعنی کارت ملی و شناسنامه ی متقاضی وام به بانک می باشد.
  • برای دریافت وام، بانک شهر از شما مدارکی همچون مبایعه نامه یا اسناد مختلف را دریافت می کند تا بر اساس سند، وام بتواند به شما تعلق پیدا کند.

برای مثال برای دریافت وام یک میلیاردی مسکن از بانک شهر، باید شما به این بانک ثابت کنید که قرار است مسکن خریداری نمایید.

مدارک مورد نیاز برای گرفتن وام میلیاردی از بانک شهر

مدارک مورد نیاز برای گرفتن وام میلیاردی از بانک شهر

  • مدرک اجباری بعدی، برگه ی کسر از حقوق ضامنان است که در دریافت وام بانکی ضامن دار باید به بانک ارائه گردد.
  • سایر مدارک( این مدارک بر اساس مصوبه ی پرداخت تسهیلات بانکی بانک شهر، متغیر است و موارد متعددی را شامل می شود.)

نکات قابل توجه برای دریافت وام میلیاردی از بانک شهر

علاوه بر این که بانک شرایطی را برای پرداخت وام در نظر می گیرد، متقاضی نیز باید با توجه به نکات خاصی در زمینه ی دریافت وام میلیاردی از بانک شهر، اقدام به گرفتن وام کند.

این نکات عبارتند از:

  • در وهله ی اول متقاضی باید دقت کند که آیا می تواند بازپرداخت وام را در زمان معین شده و با مبلغ مشخص شده به بانک بازگرداند یا نه. اگر نتواند این کار را کند، بهتر است که از گرفتن وام میلیاردی خودداری نماید.
  • نکته ی قابل توجه بعدی این است که در گرفتن وام، ابتدا از شرایط آن با خبر شوید و سپس اقدام به دریافت وام نمایید. گاهی اوقات برخی از بانک ها از جمله بانک شهر با استفاده از مغالطه ها، افراد را برای گرفتن وام جذب می کنند و وام را با سود بالا به آن ها می دهند. بنابراین متقاضی باید در مورد شرایط وام تحقیق کند و عجولانه تصمیم نگیرد.
  • همان طور که می دانید، بانک ها جایی نمی خوابند که آب زیر آن ها برود. گاهی اوقات شاید شما تصور کنید که یک بانک وام را به خوبی و با سود بسیار کم به شما می دهد. اما بعد از گرفتن وام متوجه شوید که چه کلاهی بر سرتان رفته است. بنابراین هنگام دریافت وام بانکی میلیاردی از بانک شهر حتما به جزئیات طرح وام و ویژگی های آن دقت داشته باشید.
  • نکته ی قابل توجه دیگر در این زمینه این است که شما متقاضیان عزیز باید قبل از ایجاد حساب سپرده ی سرمایه گذاری در بانک، به دنبال ضامن باشید تا در مراحل دریافت وام با مشکل مواجه نشوید.
وام میلیاردی

وام میلیاردی

سخن پایانی

همه ی ما می دانیم که امروزه در جامعه ای زندگی می کنیم که روز به روز میزان تورم افزایش پیدا می کند و میزام توان اقتصادی مردم برای خرید هر چیزی کاهش می یابد.

بانک ها برای متعادل سازی شرایط اقتصادی، اقدام به پرداخت وام بانکی به مشتریان خود کرده اند که با استفاده از آن می توانند از کار مردم گره هایی را بگشایند.

یکی از این بانک ها، بانک شهر است که توانسته است وام هایی را تا سقف میلیاردی به مشتریان ارائه دهد.

ما در این مقاله سعی کردیم انواع وام های میلیاردی و شرایط دریافت آن ها را برای شما عزیزان توضیح دهیم.

حال اگر شما نیز جزو افرادی هستید که می خواهید برای بهبود دادن شرایط اقتصادی خود از وام میلیاردی بانک شهر استفاده کنید، بهتر است به یکی از شعب این بانک در محل زندگی خود مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *