انواع وام بانکی, وام سنگین

چگونه وام میلیاردی بگیریم ؟

بازار اقتصاد در دهه اخیر دچار تب و لرزهای فراوانی شده است و با تورم های ایجاد شده، این تب و لرز گاهی تبدیل به تشنج می شود. اشخاص حقیقی یا حقوقی که کسب و کارشان وابسته به این حوزه است در پی این تحولات متحمل آسیب های فراوانی می شوند. با تدارک دیدن استراتژی های مناسب و به جای اقتصادی می توان از این تنگه های کوچک و بزرگ به راحتی  و با کمترین ضرر عبور کرد. یکی از این استراتژی ها افزایش نقدینگی با در نظر گرفتن شرایط است. می توان با ازدیاد سرمایه و پرداخت سود حداقلی به اوضاع آشفته اقتصادی که ناخودآگاه ایجاد می شود سر و سامان داد. در این مقاله به طور گسترده تمامی ابعاد تامین نقدینگی مورد نظر یعنی پاسخ به سوتا اینکه : چگونه وام میلیاردی بگیریم ؟ را بررسی خواهیم کرد.

تعریف وام و چگونه گی دریافت وام میلیاردی بگیریم ؟

تعریف وام و چگونه گی دریافت وام میلیاردی بگیریم ؟

تعریف وام و چگونه گی دریافت وام میلیاردی بگیریم ؟

چنانچه به صورت مستقیم خواننده این مطلب باشید حتما با مفاهبمی مثل تسهیلات بانکی و وام های بانکی آشنایی دارید، اما صرفا جهت یادآوری و مرور برخی مطالب به اختصار این مفاهیم شرح داده می شوند.

تسهیلات بانکی انواع و اقسام مختلفی دارند، از وظایف بانک هاست که سرمایه حاصله توسط سودهای انباشته شده را به گردش مالی بازارهای مختلف اقتصادی بازگردانند تا چرخ اقتصاد دولتی ما از حرکت باز نماند.

واژه وام به معنی قرض است و وام بانکی میلیاردی یکی از چند مدل تسهیلات بانکی است. صاحبان کسب و کارهای کوچک و بزرگ اقتصادی اعم از کارخانه داران، کار آفرینان حوزه های مختلف، صاحبان موسسات و حتی کسانی که قصد تامین سرمایه اندک برای تامین مخارج زندگی را دارند می توانند برای دریافت وام بانکی اقدام کنند.

در مرحله بعد متقاضیان وام های بانکی میلیاردی بایستی مدارک لازم را ارائه کرده و طی مدت مشخصی، مقدار وامی که دریافت کرده اند به همراه سودی که بانک تعیین می کند پرداخت کنند.

برای دریافت راهنمایی بهتر در جهت پاسخ به سوال چگونه وام میلیاردی بگیریم ؟ باید نسبت به انواع وام های بانکی میلیاردی شناخت مختصری داشته باشیم.

پاسخ به سوال چگونه وام میلیاردی بگیریم ؟

پاسخ به سوال چگونه وام میلیاردی بگیریم ؟

انواع وام های بانکی

هر بانکی تنها انواع مشخصی از وام ها را ارائه می کند، مثلا بانک مسکن بیشتر به ارائه وام های مسکن از جمله مسکن جوانان و مسکن زوجین مشهور است.

از دیگر وام های بانکی میلیاردی و میلیونی می توان به وام قرض الحسنه، وام برای تامین کالای اولیه، وام خودرو، وام ازدواج، وام فرزند و… اشاره کرد.

با توجه به نوع وامی که قصد دریافت آن را داریم، باید به بانک ها مراجعه کنیم.

انواع وام های بانکی

انواع وام های بانکی

سقف دریافت وام بانکی میلیاردی

معمولا سقف وام های بانکی میلیاردی نیز در بانک های مختلف متفاوت و متغیر است. همچنین نوع وام مدنظر نیز دارای سقف مشخصی در هر بانک است.

سقف دریافت وام برای تامین مخارج شخصی و خصوصی از جمله خرید کالای منزل و مسکن، در بانک های مختلف بیشتر از ۲۰۰ میلیون تومان نیست.

تنها درشرایط خاص و واجد شرایط بودن می توان نسبت به دریافت وام بانکی میلیاردی با مبالغ بیشتر از مبالغ معمولی اقدام کرد، یکی از این شرایط که تقریبا در همه بانک ها یکسان است، وجود سپرده بلند مدت با مبلغ بیش از یک میلیارد است.

وام های با مبالغ کلان تنها به صاحبان کسب و کارهای بزرگ اقتصادی مثل کارخانه داران، شرکت های بازرگانی و… تعلق می گیرد.

همچنین در طرح های مناسبتی و غیر مناسبتی نیز شانس دریافت این وام ها را خواهیم داشت، مثلا در سال گذشته بانک اقتصاد نوین در طرحی موسوم به طرح مژده برای آسان کردن مسیر کارگاه های تولیدی و تسهیل خرید کالاهای ارزان قیمت، وام تا سقف یک میلیارد تومان پرداخت می کرد. در هر صورت فراموش نکنید اقساط وام های میلیاردی بالاست.

سقف دریافت وام بانکی میلیاردی

سقف دریافت وام بانکی میلیاردی

شرایط دریافت وام میلیاردی

  • وجود سپرده بلند مدت با مبلغ مذکور و بیشتر
  • آمادگی لازم جهت اعتبار سنجی بانک، مثل داشتن پروانه کسب و سند ملک
  • وجود ضامن معتبر
  • خوش حساب بودن در دیگر بانک ها
  • نداشتن سوء سابقه
  • نداشتن سابقه چک برگشتی

این چند شرط، الزامی و ضروری هستند.

در ادامه شرایط دریافت وام میلیاردی از بانک های مختلف و مراحل مختلف آن را بررسی خواهیم کرد.

بانک تجارت

بانک تجارت از پیشتازان این زمینه است. وام میلیاردی بانک تجارت به دارندگان مغازه ها و کسانی که از دستگاههای پوز استفاده می کنند و دارای پایانه فروشگاهی هستند تلعق می گیرد.

بازپرداخت این وام با سود ۱۸ درصد طی ۳۶ ماه است. مقدار این وام از یک میلیارد تا دو میلیارد متغیر است.

شرایط دریافت وام میلیاردی

شرایط دریافت وام میلیاردی

بانک دی

بانک دی به تازگی اقدام به پرداخت وام میلیاردی تا سقف یک میلیارد تومان کرده است.

در این طرح جامع، متقاضی بایستی سپرده بلندمدتی در بانک داشته باشد و بدین منظور حساب خود را در این بانک افتتاح کند و البته تا پایان پرداخت اقساط وام امکان دریافت سپرده بلند مدت خویش را ندارد، به عبارتی سپرده وی تا آن زمان مسدود خواهد شد.

سودی که متقاضی از این سپرده به دست می آورد ۱۲ درصد خواهد بود و بانک تا سقف ۸۵ درصد آن سپرده را با سود ۱۵ درصد وام می دهد.

مدت پرداخت اقساط این وام حداکثر ۳۶ ماه است.

بانک ملی

بانک ملی نیز طرحی با عنوان طرح آنی یا طرح فجربرای افرادی که قصد پس انداز گسترده منابعشان دارند تدارک دیده است.

در این طرح افرادی که تمایل به تأسیس کسب و کار خاصی دارند و همین طور افرادی با مشاغل برتر می توانند تا سقف دو میلیارد تومان و پنج میلیارد تومان وام دریافت کنند.

نرخ سود این وام تا هفده درصد و مدت زمان پرداخت اقساط آن ۶۰ ماه است.

نحوه دریافت و میزان اقساط وام های میلیاردی

نحوه دریافت و میزان اقساط وام های میلیاردی

بانک ملت

شاید دریافت وام از این بانک برای متقاضیان بهترین گزینه باشد.

طرح بانک ملت برای اعطای تسهیلات برتری که دارد، طرح تابش است. در این طرح متقاضی می تواند تا ۳۰۰ برابر سپرده اش وام دریافت کند.

سود این وام ۱۸ درصد و مدت زمان پرداخت اقساط آن تا ۲۴ ماه است.

این طرح یکی از تسهیلات اعتباری بانک ملت است و سقف پنج میلیارد تومانی آن به افرادی پرداخت می شود که مدارک مبنی بر عقد مرابحه ارائه دهند.

3 دیدگاه در “چگونه وام میلیاردی بگیریم ؟

  1. مجتبی مسعودی گفت:

    سلام بنده یک‌پمپ بنزین وپمپ گاز وپمپ گازوییل خریداری کردم با سند تک برگی ملکی و بدون هیچ بدهی مالیاتی و .. حدود ۲۵۰ میلیارد خریداری کردم اکنون بدنبال ۶۰ میلیارد وام ومصوبه فوری هستم آیا امکانش هست راهنمایی بفرمایید ۰۹۱۵۲۰۴۲۲۶۰تلفن مسعودی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *