وام بانک اقتصاد نوین, وام بانکی

انواع وام میلیاردی بانک اقتصاد نوین

همه ی ما می دانیم امروزه شرایط اقتصادی کشور ما با افزایش تورم، رو به روال گذاشته است و تمامی افراد به دنبال پولی هستند تا بتوانند گلیم خود را در جامعه از آب بیرون بکشند. با توجه به این موضوع، امروزه بسیاری از افراد به دنبال دریافت تسهیلات بانکی هستند تا از این طریق بتوانند نقشی در بهبود اوضاع اقتصادی خود و کشور خود داشته باشند. یکی از تسهیلات انواع بانک، وام بانکی است که مراحل گوناگونی دارد و اغلب اوقات توسط مشتریان همان بانک دریافت می شود. بانک های زیادی در زمینه ی پرداخت وام فعالیت می کنند اما گاهی اوقات ممکن است سقف مبلغ این بانک ها کم باشد چرا که برخی از افراد به دنبال وام های میلیاردی هستند نه میلیونی. در این مقاله ما انواع وام های بانک اقتصاد نوین را بررسی مینماییم.

مشاوره اخذ وام میلیاردی

انواع وام میلیاردی بانک اقتصاد نوین

انواع وام میلیاردی بانک اقتصاد نوین

وام چیست؟

وام یکی از تسهیلات بانکی است که طی آن، بانک مورد نظر به مشتریان خود مبلغی پول را پرداخت می کند و در بازپرداخت های مدت دار، مشتری باید این مبلغ را به همراه سود آن به بانک بازگرداند.

این وام ها، وام های میلیاردی، میلیونی و کمتر از میلیون را در بر می گیرند که به انجام فعالیت های گوناگون تعلق پیدا می کنند.

مشاوره اخذ وام میلیاردی

مشاوره اخذ وام میلیاردی

امروزه یکی از بانک هایی که اقدام به پرداخت وام میلیاردی کرده  است، بانک اقتصاد نوین می باشد. این بانک یکی از بانک های رسمی و معتبر جمهوری اسلامی ایران به شمار می آید که در بهبود شرایط اقتصادی کشور نقش مهمی دارد.

در ادامه ی این مقاله قصد داریم شما را با شرایط و مراحل گرفتن وام میلیاردی از بانک اقتصاد نوین آشنا کنیم.

انواع گوناگون وام میلیاردی بانک اقتصاد نوین

وام هایی که توسط بانک طراحی می شوند، به همین راحتی به تمام افراد تعلق پیدا نمی کنند و فقط به افرادی داده می شوند که برای انجام خدمات گوناگون به پول نیاز دارند. در ادامه ی این مطلب با انواع گوناگون خدماتی که مشمول گرفتن وام بانکی بانک اقتصاد نوین می شوند، آشنا خواهید شد.

انواع گوناگون وام میلیاردی بانک اقتصاد نوین

انواع گوناگون وام میلیاردی بانک اقتصاد نوین

وام میلیاردی برای رونق دادن کسب و کار

امروزه بانک اقتصاد نوین برای این که کسب و کارهای نو پا و تازه کار بتوانند پا بگیرند و کار خود را گسترش دهند، وام هایی میلیاردی ای را طراحی کرده است که فقط به افراد واجد شرایط تعلق می گیرد.

این وام های میلیاردی وام هایی هستند که با سود کم و سقف یک میلیارد تومان به صاحبان مشاغل مختلف داده می شوند. متقاضی باید بازپرداخت این وام را در مدت معین شده به بانک بازگرداند.

وام میلیاردی جهت کمک به ورشکستگان

از دیگر انواع وام های میلیاردی بانک اقتصاد نوین، می توانیم به وام ورشکستگان اشاره کنیم. گاهی اوقات دیده می شود که برخی از صاحبان شرکت ها و دیگر مشاغل به علت مسائل شخصی و یا عمومی، دچار ورشکستگی کاری شده اند.

در چنین شرایطی، افراد می توانند بدون وجود ضامن، از بانک وام گرفته و سفته هایی را به بانک ارائه کنند.

این وام نسبت به دیگر وام ها سود بیشتری  را دارد که وام گیرنده باید در زمان معین شده آن را به حساب بانک واریز نماید.

وام میلیاردی بانک اقتصاد نوین جهت خرید مسکن

همه ی ما می دانیم که قیمت مسکن به خصوص قیمت مسکن کلان شهرها، تا حد زیادی افزایش یافته است. به گونه ای که دیگر شرایط عادی و حقوق معمولی افراد نمی تواند کفاف خرید خانه را بدهد.

به همین دلیل، برخی از افراد به گرفتن وام برای خانه روی آورده اند.

در چنین شرایطی، فرد وام گیرنده تلاش می کند که با استفاده از مدارک گوناگون  دال بر خرید مسکن، به اقناع بانک اقتصاد نوین بپردازد و وام میلیاردی ملک را از این بانک دریافت کند.

بدیهی است که وام میلیاردی مسکن بانک اقتصاد نوین شرایط خاصی را دارد و با اعتبار ضامنان مختلف به مشتری ارائه می گردد.

شرایط گرفتن وام میلیاردی از بانک اقتصاد نوین

همان طور که در مطالب فوق گفتیم، گرفتن وام میلیاردی نه تنها از بانک اقتصاد نوین بلکه از همه ی بانک های موجود در سرتاسر کشور، نیازمند داشتن شرایط خاصی است که فرد متقاضی در صورت نداشتن این شرایط، نمی تواند وام میلیاردی این بانک را دریافت کند. این شرایط عبارتند از:

●       شرایط سود گرفتن بانک

زمانی که قرار است شما از بانک اقتصاد نوین وامی را دریافت کنید، باید بدانید که این وام سود دارد. البته ممکن این سود کم یا زیاد باشد اما این بانک هیچ وامی را بدون سود پرداخت نمی کند.

تقریبا شرط سود گیری بر روی پرداخت وام در همه ی بانک ها وجود دارد اما تنها تفاوت این سود گیری در بانک های مختلف، میزان درصد آن است.

لازم به ذکر است که سود یک وام بر اساس مبلغ وام و به درصد مشخص می شود. یعنی این گونه نیست که شما وامی را از بانک دریافت کنید و سود ثابتی را به او بدهید.

بدیهی است که به هر میزان که مبلغ وام افزایش یابد، میزان سود وام نیز افزایش پیدا می کند.

  • شرط داشتن حساب سپرده در بانک اقتصاد نوین

یکی از شرط های پرداخت وام میلیاردی از بانک اقتصاد نوین این است که شما عزیزان به مدت شش یا دوازده ماه پیش از زمان دریافت وام، حساب بانکی ای را به عنوان حساب سپرده در بانک اقتصاد نوین داشته باشید.

این حساب باید در شش یا دوازده ماه پایانی خود گردش مالی خوبی داشته باشد و به عبارتی، فعال باشد.

  • شرایط مدت زمان بازپرداخت و مبلغ آن

هر وامی که توسط بانک اقتصاد نوین به مشتریان پرداخت می شود، دارای مدت زمان بازپرداخت مشخصی است.

این وام ها به همراه مبلغ کل سود آن ها در اقساط دو سال الی ده ساله طبقه بندی می شوند و متقاضی مسئولیت دارد که حتما طی زمان مشخص شده، مبلغ را به حساب بانک بریزد.

در غیر این صورت، مبلغ وام  از حساب ضامنان وام کم خواهد شد.

گاهی اوقات نیز ممکن است متقاضی سند خانه یا طلای خود را به عنوان ضامن در بانک اقتصاد نوین قرار دهد که در این صورت، بانک می تواند مبلغ بازپرداخت را از سند خانه یا طلا کسر نماید.

  • شرایط متقاضی وام میلیاردی بانک اقتصاد نوین

زمانی که متقاضی برای دریافت وام اقدام می کند، باید دارای شرایط خاصی باشد. برای مثال این فرد باید بدون قسط باشد. یعنی در وضعیت کنونی به هیچ بانکی بدهکار نباشد.

علاوه بر این، متقاضی باید به فکر ضامن نیز باشد و ضامنانی معتبر را به بانک معرفی کند تا در دریافت وام موفق شود.

مراحل دریافت وام از بانک اقتصاد نوین

گرفتن وام بانکی از بانک اقتصاد نوین  به همین راحت بودن بیان کردن آن نیست بلکه لازم است مشتری بانک شهر مراحلی را پشت سر بگذارد:

اعطاء وام

اعطاء وام

  1. برای دریافت این وام فرد متقاضی ابتدا باید درخواست خود را در یکی از شعبه های بانک اقتصاد نوین نزدیک محل زندگی، به صورت کتبی ثبت نماید.
  2. در مرحله ی دوم درخواست متقاضی توسط افراد کارشناس وام میلیاردی مخصوصه ی بانک اقتصاد نوین بررسی می شود و در صورت تأیید صلاحیت، متقاضی به مراحل بعدی قدم می گذارد.
  3. پس از تأیید صلاحیت متقاضی برای دریافت وام یک میلیاردی بانک شهر، لازم است که این فرد بر اساس قوانین پرداخت وام این بانک، ضامنانی معتبر را به بانک شهر معرفی نماید.
  4. پس از انجام مراحل فوق، قرارداد اعطای تسهیلات بانکی بانک شهر به متقاضی امضا می شود و در اولین فرصت پس از امضا شدن قرارداد، متقاضی می تواند مبلغ وام را از بانک اقتصاد نوین دریافت کند.

مدارک لازم برای دریافت وام میلیاردی از بانک اقتصاد نوین

همان طور که همه ی شما می دانید، دریافت وام از بانک های مختلف یعنی همه ی بانک های کشور، نیازمند یک سری مدارک خاص است. ما به طور مختصر مدارک بانکی مورد نیاز برای دریافت وام میلیاردی بانک اقتصاد نوین را برای شما شرح می دهیم.

  • اولین مدرکی که برای دریافت این وام از بانک مورد نظر نیاز است، شناسنامه و کارت ملی متقاضی و ضامنان او می باشد که با عنوان کارت شناسایی به بانک اقتصاد نوین ارائه می گردد.
  • مدرک بعدی باید دال بر فعالیت مورد نظر متقاضی باشد. برای مثال اگر شخص تصمیم به دریافت وام بانکی برای بیرون آمدن از مخمصه ی ورشکستگی گرفته است، باید مدارکی معتبر را در همین زمینه به بانک ارائه کند.
  • پس از این دو مرحله، متقاضی باید با توجه به شرایط بانک، سایر مدارک مورد نیاز دریافت وام بانکی شامل کپی از برگه های مختلف و برگه ی کسر حقوق ضامن را به بانک اقتصاد نوین ارائه دهد.
مشاوره دریافت وام بازسازی مراکز اداری

مشاوره دریافت وام

سخن پایانی

شاید شما نیز تا کنون وام میلیاردی بانک اقتصاد نوین را دریافت کرده باشید و یا تصمیم به گرفتن آن داشته باشید.

اگر جزو افرادی باشید که برای دریافت وام میلیاردی این بانک، به یکی از شعب آن مراجعه کرده باشید، حتما از شرایط مختلفی که این وام دارد خبردار شده اید.

وامی که بانک اقتصاد نوین ارائه می دهد،مانند سایر وام هایی که توسط بانک های دیگر ارائه می گردد، دارای شرایط مختلف و مراحل ویژه ای است.

این بانک برای پرداخت تسهیلات بانکی به مشتریان خود، نیاز به ضامنانی دارد که باید از سوی متقاضی به بانک معرفی شوند و صلاحیت آن ها توسط کارشناسان بانک اقتصاد نوین تأیید شده باشد.

ما در این مطلب سعی کردیم ویژگی های مختلف وام بانکی میلیاردی و شرایط دریافت آن از بانک اقتصاد نوین را برای شما عزیزان شرح دهیم.

حال اگر شما نیز به این وام نیاز دارید و می دانید که می توانید با شرایط مختلف خود این وام را دریافت کنید، بهتر است سریع تر به یکی از شعب بانک اقتصاد نوین در شهر یا استان محل زندگی خود مراجعه فرمایید تا بتوانید از شرایط و مدارکی که برای گرفتن وام میلیاردی مخصوص خدمات مختلف مانند توسعه ی کار و خرید مسکن مورد نیاز است ، مطلع شوید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *