مشاوره تلفنی دریافت وام

مشاوره تلفنی دریافت انواع وام رقم بالا

مشاوره تلفنی دریافت وام امروزه در بین عموم رایج شده و بسیاری از افراد از این طریق مشکلات خود را حل می کنند. امروزه استفاده از مشاوره تلفنی بسیار ضروری است زیرا روند دریافت وام را آسانتر و سریعتر به اتمام می رساند و افراد متقاضی از مسیر کوتاه تری به هدف خود می رسند. وام گرفتن یکی از ترفندهای دنیای اقتصاد است که از گذشته های دور تا به الان رواج داشته است. گرفتن وام امروزه یکی از راهکارهای ایجاد آسایش در زندگی مردم و تأمین نقدینگی آنها در کارهای مختلفی است. وام گرفتن در واقع همان قرض گرفتن است، به جای اینکه از فردی خاصی قرض بگیرید از مؤسسه وام دهنده ای مانند بانک در ازای سود ثابت و بازپرداخت ماهیانه قرض می گیرند. برای اینکه بانک بتواند به مردم وام پرداخت کند، به ازای دریافت وام ضمانت هایی مانند چک، فیش حقوقی، سند خانه یا زمین یا حتی سند خودرو را دریافت می کند. بازپرداخت وام در اکثر بانک ها به صورت قسط های ماهانه انجام می پذیرد. فرد وام گیرنده در زمان های مشخص شده برای پرداخت قسط، باید به پرداخت اصل وام و همچنین سود آن بپردازد. در بانک های مختلف باتوجه به مقدار وام مقادیر مختلفی از سود به مقدار اصل وام افزوده می گردد. در ادامه این مطلب سعی شده تا شما را به طور کامل با مشاوره تلفنی دریافت وام آشنا کنیم. ذکر برخی نکات مهم در این زمینه به شما کمک می کند تا آگاهی شما در زمینه انواع وام های بانکی افزایش یابد و در هنگام دریافت وام به مشکلی بر نخورید. البته برای مشاوره گرفتن در موارد پیچیده، نیاز به مشاوره حساس تر و تخصصی تری وجود دارد که شما در این مواقع می توانید با یک وکیل که در این زمینه فعالیت دارد مشورت کنید.

مشاوره حقوقی تسهیلات بانکی

آشنایی بیشتر با مشاور حقوقی تسهیلات بانکی

قطعا تا کنون نام مشاوره حقوقی تسهیلات بانکی را شنیده اید و با آن آشنایی دارید. امروزه به دلیل اینکه خدمات بانکی افزایش یافته و نیازهای زندگی گسترده تر و پیچیده تر شده است، افراد زیادی به دریافت وام های بانکی روی آورده و سعی دارند با کمک گرفتن از این بودجه تا حدودی نیازهای خود را تامین کنند. تسهیلاتی که توسط بانک های ارائه میشوند بسیار گسترده بوده و شاخص ترین انها همان ارائه وام به متقاضیان است. دریافت تسهیلات از بانک شامل مراحل و جزییاتی است که بسیاری از افارد عادی از ان اطلاع ندارند. در چنین مواقعی حضور مشاور حقوقی تسهیلات بانکی بسیار مهم است و میتواند نقش بسزایی را در روند دریافت تسهیلت از بانک ایفا کند. خوشبختانه تمامی مردم و متقاضیان که قصد دریافت وام را دارند میتوانند از آن استفاده کرده و از مزایای ان بهره مند شوند. بر اساس ماده ۱ آیین نامه تسهیلات اعطایی بانکی، اعطای تسهیلات توسط بانک های سراسر کشور، باید به نحوی صورت گیرد که براساس پیش بینی های صورت گرفته شده، اصل بودجه تامین شده برای این تسهیلات و همچنین  سود مورد انتظار از آن تسهلات، در مدت زمانی که تعیین شده است، به بانک باز گردد.

مشاوره حقوقی تسهیلات بانکی از طریق تماس تلفنی

مشاوره حقوقی تسهیلات بانکی جز مواردی است که میتوان از طریق تماس تلفنی با یک مشاور حقوقی در طی 24 ساعت شبانه روز و به صورت نا محدود انجام داد و با کمک گرفتن از مشاوره حقوقی تلفنی به صورت غیر حضوری مشکل خود را حل کرد. مشاوره تلفنی دریافت وام نیز به همین گونه عمل میکند و شما به راحتی می توانید در هر زمان و مکانی که نیاز داشتید و یا از جانب سیستم و عوامل اجرایی بانک با مشکلی روبرو شده اید و حتی با روند دریافت وام آشنایی نداشتید به مشاور تلفنی مراجعه کرده و از خدمات آن استفاده کنید. زمانی که شما به یک مشاوره حقوقی مراجعه کردید با کمک مشاور مشکل به وجود امده را حل میکنید. برخی از مسائلی که توسط مشاوره حقوقی بانکی بررسی میشود عبارت اند از  کسب اطلاع از چگونگی و ضوابط اعطای تسهیلات بانکی، مسائل و اختلافات مرتبط با انواع قراردادهای بانکی، دعاوی بانکی، تودیع و آزادی وثیقه، اجرای اسناد، توقیف و مزایده اموال، تمدید، استمهال، تجدید تسهیلات بانکی، وام گرفتن و دردسر های آن .

تسهیلات بانکی ویژه

تسهیلات بانکی ویژه

مشاوره تلفنی دریافت وام

مشاوره تلفنی دریافت وام یکی از موارد مشاوره حقوقی تسهلات بانکی است که شما میتوانید از آن استفاده کرده و اطلاعات خود را در زمینه دریافت وام به روز کنید. معمولا اکثر افراد از شرایط بانک های مختلف برای هر نوع وام اطلاع ندارند و ممکن است در روند دریافت وام با مشکلاتی روبه رو شوندو در نتیجه وقفه زیادی در زمان دریافت وام ایجاد میگردد. به همین منظور کمک گرفتن از یک مشاور بسیار کارآمد است و میتواند شما را در طی مسیر به خوبی راهنمایی کند. برای بهره مندی از مشاوره تلفنی میتوانید به سایت هایی که در این زمینه فعالیت دارند مراجعه کنید و از شماره تماس های داده شده استفاده کنید.

مشاوره تلفنی دریافت وام

مشاوره تلفنی دریافت وام

انواع وام های بانکی

وام های مختلفی توسط بانک ها به متقاضیان ارائه میشوند که هر کدام برای تامین یک نیاز کارآمد هستند، برای مثال با دریافت وام مسکن میتوان تا حدودی برخی از مشکلات خرید مسکن را برطرف کرد. در اسن قسمت سعی داریم شما را با چند نوع وام پرکابرد آشنا کنیم و شما میتوانید برای دریافت هر کدام از این وام ها از مشاوره تلفنی دریافت وام کمک بگیرید.

انواع وام های بانکی به بهره کم

انواع وام های بانکی به بهره کم

  • وام مسکن

این نوع وام برای ساخت و یا خرید ملک و مسکن به متقاضیان اعطا می شود و بانک مسکن و دیگر بانک های مرتبط با آن وام مسکن را به افراد متقاضی این وام ارائه می دهد. در هر بانکی مقدار وام پرداختی و نحوه پرداخت آن با بانک دیگر متغیر است و هر کدام از بانک ها شرایط متفاوتی را برای متقاضیان مطرح می کنند که شما می توانید از مشاوره تلفنی دریافت وام کمک بگیرید. اقساط و بازپرداخت این وام نیز با توجه به نوع بانک متفاوت است و ممکن است در هر بانکی مدت زمان بازپرداخت به یک نحوه و روشی باشد. با تماس گرفتن با مشاوره تلفنی دریافت وام میتوانید با شرایط هر کدام  از بانک هایی که میخواهید از آن تسهیلات را دریافت کنید آشنا شده و با کمک گرفتن از مشاور حقوقی با مشکلات احتمالی روبه رو نشوید و روند دریافت وام به سرعت انجام گیرد.

  • وام خودرو

وام خودرو فقط برای خرید خودروهای ایرانی که تولید داخلی هستند اعطا می گردد. نکته ای که درباره این وام وجود دارد این است که شما نمی توانید این وام را دریافت کرده و برای دیگر حوزه های مورد نیاز خود به مصرف برسانید. در هنگام دریافت این نوع وام مواردی در اولویت بندی شما تاثیر دارند از جمله اعتبار خوب، وضعیت موجودی مطلوب، ارائه ضامن معتبر، شغل مناسب و مبلغ فیش حقوقی. نکته دیگری که راجع به این نوع وام وجود دارد این است که سن متقاضی باید بالای 18 سال باشد. در هنگام دریافت این وام معمولا بانک ها در زمینه ضامن ها سختگیری بیشتری نسبت به دیگر تسهیلات بانکی دارند. فقط افراد کارمند رسمی و مشتری های تایید شده توسط بانک ضامن های مورد تایید بانک هستند. میزان وام بسته به نوع بانک از 15 میلیون تومان تا 100 میلیون تومان متغیر است و زمان بازپرداخت وجه وام نیز در حدود 36 ماه و با سود 18 درصد است. تمام بانک های سراسر کشور چه بانک های خصوصی و چه دولتی این نوع تسهیلات را به متقاضیان اعطا می کنند ولی هر بانکی شرایط متفاوتی دارد.

  • وام کالا

این وام برای خرید لوازم خانگی اعم از لوازم برقی آشپزخانه، لوازم صوتی و تصویری و… به متقاضیان اعطا می گردد. اگر قصد دریافت وام کالا را دارید باید بدانید که این وام فقط برای کالاهای ایرانی به متقاضی اعطا می شود و این نوع وام ها در بخش های خدمات و بازرگانی کاملا مطابق تعرفه هر بانک هستند. هر فرد متقاضی که قصد دریافت این نوع وام را دارد می تواند با توجه به نیاز خود از 8 میلیون تومان تا 200 میلیون تومان وام کالا دریافت کند و در طی 12 تا 60 ماه مبلغ وام را بازپرداخت کند. با توجه به نوع بانک میزان سود وام نیز متفاوت است و در بازه 4 تا 22 درصد تعیین می گردد. مشاوره تلفنی دریافت وام به کمک میکند تا از شرایط و مدارک مورد نیاز هر بانک اطلاع یابید و در هنگام ثبت نام وام اگاهی لازم را داشته باشید.

  • وام ازدواج

وام ازدواج یکی از مهم ترین تسهیلات ارئه شده توسط بانک است که به زوج های تازه عروس و داماد اعطا می شود. این وام از طرف دولت برای کمک به این جوانان در نظر گرفته است تا بتوانند زندگی خود را آغاز کنند. برای گرفتن این وام زوجین فرصت دارند فقط تا دو سال پس از تاریخ عقد خود صبر کنند، بعد از دو سال وام به آن ها تعلق نمی گیرد. در سال 1400 مبلغ این وام حدودی 120 میلیون تومان است که به هر دو زوج اعطا می گردد. البته مقدار وام ازدواج در زوجین بالای 25 سال کمتر است. برای بازپرداخت این وام در بازه زمانی 7 تا 10 سال برای هر بانکی متفاوت است. نکته ای که راجب این وام وجود دارد این است؛ که هر ساله با توجه به تورم جامعه به مبلغ وام اضافه می گردد.

دریافت وام فوری میلیاردی

دریافت وام فوری میلیاردی

سخن پایانی

تمام مطالبی که در این مقاله ارائه شده به شما کمک میکند تا شما در روند دریافت انواع وام و تسهیلات بانکی کمتر به مشکل برخورید و بتوانید در مدت زمان کمتری مبلغ وام خود را دریافت کنید. اگر قصد استفاده از مشاوره دریافت وام دارید میتوانید به یکی از سایت های معتبر در این زمینه یعنی سایت وام برتر مراجعه کنید و اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید.

مجموعه وام برتر به صورت کاملا رایگان به شما مشاوره تخصصی مالی و اعتباری می دهد، همچنین برای دریافت انواع تسهیلات و وام های میلیاردی در کنار شما خواهد بود. در ضمن میتوانید برای دریافت انواع ضمانت نامه های بانکی هم از طریق مجموعه ما اقدام نمایید.

1 دیدگاه در “مشاوره تلفنی دریافت انواع وام رقم بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *