انواع وام های میلیاردی بانکی

وام میلیاردی برای کارخانه‌ داران

وام میلیاردی برای کارخانه‌ داران

وام میلیاردی برای کارخانه‌ داران می تواند یک فرصت طلایی باشد. امروز وام‌ها نقشی اساسی را در پیشرفت و شکوفایی بخش‌های مختلف تجاری، صنعتی و عمرانی بازی می‌کنند. در اکثر کشورهای درحال‌توسعه ازجمله کشور خودمان و در اختیار قرار دادن وام‌های خرد و کلان متناسب با نوع پیشیه از یک شغل بازاری گرفته تا تأسیس کارخانه‌های بزرگ به امری اساسی تبدیل‌شده است… همان‌طور که می‌دانیم کارخانه‌های دسته‌ی جامعی از مشاغل را به خود اختصاص می‌دهند. بدین معنی که در قالب یک مجموعه، زمینه‌ی کاری را برای اقشار مختلف جامعه فراهم می‌آورند.
در این راستا تسهیلات زیادی در اختیار احداث و گسترش کارخانه‌های قرار می‌گیرد. این تسهیلات متناسب با مقدار تولیدات، قیمت مواد اولیه، ابعاد کارخانه و مجموعه‌ی فعال و… تعیین می‌شود. هرچقدر کارخانه بزرگ‌تر باشد و ایده‌ی قوی‌تر و بهتری در تولید داشته باشد، مبلغ بالاتری از وام‌ها را به خود اختصاص می‌دهد. در ادامه در ارتباط با این تسهیلات بیشتر بحث خواهیم کرد. با ما در وام برتر تا پایان متن همراه باشید.پس از معرفی ایده و ملزومات لازم جهت احداث کارخانه‌های تجاری و صنعتی ازجمله ارائه زمین جهت احداث، افزایش محدوده فعالیت و بروز کردن تولیدات وام‌هایی با مبالغ بالا و متناسب با فعالیت‌های مجموعه در اختیار قرار می‌گیرد.

 

وام میلیاردی برای کارخانه‌ داران

وام میلیاردی برای کارخانه‌ داران

انواع وام میلیاردی برای کارخانه‌داران

۱_وام راه‌اندازی و تأسیس کارخانه
در شروع به کار هر مجموعه و کارخانه جهت راه‌اندازی تولیدات بزرگ‌تر و قوی‌تر از تسهیلات بانکی با مبالغ میلیاردی استفاده می‌کنند. اکثر مؤسسان این فرصت را غنیمت شمرده و از تسهیلاتی که در اختیار آنان قرار می‌گیرد نهایت استفاده را می‌برند. این وام‌ها در سطح بالایی از هزینه‌های کارخانه را شامل می‌شود. در بعضی موارد شما تنها با ارائه‌ی زمین زیربنا متناسب با چارچوب کلی کار سرمایه موردنیاز جهت راه‌اندازی کارخانه را متناسب باقیمت روز دریافت خواهید کرد.
۲_وام بهبود و گسترش کارخانه
دسته قابل‌توجهی از وام‌های دیگر جهت توسعه فعالیت کارخانه‌ها تعیین می‌شوند. متناسب با سرمایه‌ گزاری های بانکی خط تولید مقدارهای کلان وامی در اختیار مالکان حقیقی و حقوقی کارخانه‌های قرار می‌گیرد. به‌واسطه‌ی این مبالغ گسترش چشمگیری در خط تولید ظاهر خواهد شد.
۳_وام تراکنش حساب
دسته‌ای دیگر از وام‌های در اختیار کارخانه‌های تجاری و صنعتی قرار می‌گیرد شامل وام‌هایی است که در قبال سرمایه‌های خوابانده شده در حساب و مقدار سرمایه در گردش مجموعه در اختیار قرار می‌گیرد… هرچقدر سرمایه خوابانده شده و در حال گردش بیشتر باشد مسلماً بر اساس این متعلقات، مبلغ بیشتری نیز به‌عنوان وام در نظر گرفته خواهد شد.

وام میلیاردی برای کارخانه‌ داران

وام میلیاردی برای کارخانه‌ داران

مراحل دریافت وام میلیاردی تأسیس

۱_ مجوز احداث
چیزی که قبل از احداث هر واحد صنعتی یا تجاری موردتوجه قرار گیرد دریافت مجوز راه‌اندازی است. مجوز احداث پس از صدور از اداره صنعت، معدن و تجارت زمینه را برای دریافت وام موردنظر فراهم می‌کند. در نظر داشته باشید که در برخی موارد متناسب با نیاز جامعه و کشور و ایده راه‌اندازی کارخانه و مبلغ موردنظر مجوز احداث نیز صادر خواهد شد.
در این تعداد اندک قبل از صدور مجوز احداث کارخانه وام در اختیار شخص حقیقی یا حقوقی قرار خواهد گرفت. شما می‌توانید جهت دریافت راه‌حل‌های مناسب دریافت وام باکارشناسان ما در وام برتر http://Vambartar.com همراه باشید.

۲_ محدوده زمین
مشخص کردن مکان موردنیاز راه‌اندازی کارخانه یا واحد تجاری، صنعتی یکی از ملزومات احداث است. دارا بودن مکان مناسب جهت احداث کارخانه موردنظر با ابعاد و اندازه مشخص کار دریافت مجوز احداث و وام مدنظر را راحت‌تر می‌کند. لازم به ذکر است که صدور دریافت وام از وزارت صنعت، معدن و تجارت به بانک‌ موردنظر ابلاغ خواهد شد.‌ همچنین شما می‌توانید همانند مجوز صدور پس‌ از دریافت وام بانکی جهت احداث و راه‌اندازی کارخانه موردنظر، محدوده زمین را خریداری کنید.
۳_دریافت تسهیلات
پس از فراهم شدن مجوز احداث و زمین مدنظر در شهرک صنعتی و یا ناحیه تجاری، دریافت وام در مراحل پایانی خود قرار می‌گیرد؛ اما البته دریافت وام باکارخانه‌های واحدهایی است که همان‌گونه مشکلی زمینه ماده اولیه، نیروی کار، دستگاه و ماشین‌آلات صنعتی، خط تولید و… نداشته باشند. دلیل این برتری آغاز به فعالیت سریع‌تر و بازگشت سرمایه‌های خوابانده شده در بازه زمانی کمتر است. هرچقدرمجموعه بتواند فعالیت بهتر و ثمربخش‌تری داشته باشد، هزینه‌های اعمال‌شده را در بازه زمانی کمتری جبران می‌کند.

مشکلات دریافت وام کارخانه‌داران

قطعاً دریافت تسهیلات بانکی در جامعه امروز برای همه اقشار جامعه بی‌سود نخواهد بود. درنتیجه دسته گسترده جامعه درصدد دریافت تسهیلات بانکی می‌باشند. در بین کارخانه‌های نیز همین مسئله صدق می‌کند. دسته زیادی از واحدهای تجاری و صنعتی خواهان دریافت وام و تسهیلات میلیاردی و کلان می‌باشند. اولویت دریافت این تسهیلات با واحدهای تولیدی و کارخانه‌هایی است که در مرز ور‌شکستگی می‌باشند. مشکلاتی که خط تولید را در بازه زمانی خیلی کم متوقف خواهد کرد.
در این زمان نیز هرچقدر کارخانه توان دفاعی بالاترین نسبت به نیاز خود از سرمایه موردنظر داشته باشد، در دریافت آن نیست ارجحیت خواهد یافت. طراحی هرچه قوی‌تر‌ طرح توجیهی مناسب و ارائه آن به اداره صنعت، معدن و تجارت امکان بهره‌مندی از تسهیلات میلیاردی را بیشتر افزایش خواهد داد. با مشاوره‌های ما درمجموعه وام برتر http://Vambartar.com طرح توجیهی مناسب‌تری برای وام میلیاردی کارخانه‌داران ارائه می‌شود.

وام میلیاردی برای کارخانه‌ داران

وام میلیاردی برای کارخانه‌ داران

 

دلایل دریافت وام میلیاردی کارخانه‌داران

کارخانه‌ها همان‌طور که گفتیم جهت به‌روز کردن خط تولید، دستگاه‌ها و ماشین‌آلات و بازسازی سوله‌ها و ساختمان‌های تولیدی این اقدام به دریافت وام‌های میلیاردی می‌کنند. هرچقدر تولیدات کارخانه قوی‌تر و نقش واجب‌تری در فراهم کردن نیاز جامعه داشته باشند، مقدار تسهیلات بیشتری در اختیار قرار خواهد گرفت. همچنین سرعت دریافت وام نیز به‌مراتب بالاتر خواهد بود. اقساط در نظر گرفته‌شده جهت پرداخت واحد تولیدی یا کارخانه موردنظر متناسب با خط تولید و درآمد ماهیانه و سالیانه خواهد بود.

نحوه‌ی اخذ وام میلیاردی برای کارخانه‌داران

قبل از هر چیز جهت دریافت وام‌های میلیاردی برای احداث و راه‌اندازی مشخص بودن شاخه فعالیت کارخانه و نوع تولیدات موردنظر الزامی است. شما می‌توانید با مراجعه کردم به بنیاد مربوطه در زیرشاخه وزارت صنعت، معدن و تجارت جهت دریافت وام مناسب سریع‌تر اقدام به عمل‌آورید که ما درمجموع وام برتر http://Vambartar.com راه را برای شما هموارتر می‌کنیم و شما را در این راه بیشتر یاری‌خواهیم کرد.

بانک‌های ارائه‌دهنده وام میلیاردی برای کارخانه‌داران

مجموعه بانک‌های سرمایه‌گذاری در ایران بیشتر به‌صورت بنیادهای دولتی یا نیمه‌دولتی فعالیت می‌کنند. مسلماً ابلاغ اعطای وام به متقاضی توسط اداره صنایع و معادن بهانه‌ای جهت ارائه تسهیلات توسط بانک موردنظر باقی نمی‌گذارد؛ اما مسلماً هر بانکی دارای محدوده اقساط و تسهیلات متناسب با شرایط خود است. برخی از بانک‌ها توانایی اعطای مبالغ میلیاردی برای کارخانه‌داران را دارا می‌باشند و برخی دیگر نیز بازه زمانی طولانی‌تری را می‌توانند به اقساط تنظیم‌شده برای شخص حقیقی یا حقوقی به ارمغان بیاورند. داشتن بانک مناسب جهت دریافت تسهیلات زمینه را برای کنار آمدن با پرداخت اقساط و بدهی‌ها فراهم می‌کند.
تسهیلات و وام‌های در نظر گرفته‌شده جهت تأسیس کارخانه‌های و گروه‌های تولیدی بزرگ در اکثر بانک‌ها محدوده‌ای در حدود ۲۸ میلیارد تومان را به خود اختصاص داده‌اند. این دستور توسط رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی اعلام‌شده است. هرچند که مبالغ پایین‌تری نیز جهت احداث کارخانه‌های ها در اختیار اشخاص حقیقی و شرکت‌های حقوقی قرار می‌گیرد. محدوده وام‌های میلیاردی جهت بازسازی و تقویت خط تولید مبلغی بالغ‌بر ۴/۵ میلیارد تومان است.

وام میلیاردی برای کارخانه‌ داران

وام میلیاردی برای کارخانه‌ داران

درخواست دریافت وام میلیاردی برای کارخانه‌داران

قبل از هر چیز جهت اقدام به دریافت وام و تسهیلات بانکی برای تأسیس و راه‌اندازی یا افزایش خط تولید یک کارخانه و یا مجموعه تولیدی، مراجعه به سامانه بهین یاب الزامی است. جهت درخواست هرگونه تسهیلات از وزارت صنایع و معادن ثبت‌نام در سامانه بهین یاب این وزارت خانه الزامی است. همه و همه این ویژگی‌ها یافت وام‌های کلان و میلیاردی برای کارخانه‌داران را به فرایندی نسبتاً پیچیده و سخت تبدیل کرده است.
گروه وام برتر باکارشناسان مجرب می‌تواند پیچیدگی و سختی این مسیر را بر شما آسان کند و شما را در این مسیر راهنمایی کند. شما می‌توانید از طریق تماس و یا از راه آدرس اینترنتی http://Vambartar.com با مشاوران ما در وام برتر در ارتباط باشید.
توجه
_لازم به بیان است که در جواز تأسیس شرکت زمینه فعالیت مجموعه به‌طور مشخص در ابتدای متن ذکرشده است، در صورت مشخص نبودن شاخه فعالیت مجموعه هیچ‌گونه وامی به گروه تعلق نخواهد گرفت. همچنین ذکر (اخذ وام و تسهیلات بانکی از مؤسسات دولتی و شخصی) به‌صورت مشخص پس از زمینه فعالیت کارخانه جهت اعطای وام الزامی است.
_مقدار وام تعلق‌گرفته به کارخانه متناسب با سرمایه‌ی کل مجموعه، خروجی و تولیدات است. کارخانه هرچقدر قدرت بالاتری در پوشش نیازهای جامعه داشته باشد، جهت بهبود عملکرد و تأسیس، تسهیلات بالاتری را دریافت خواهد کرد. جالب است بدانید شاخه فعالیت مجموعه نیز بنا به آنچه گفتیم در تسهیلات دریافتی کارخانه مؤثر خواهد بود. برای نمونه تسهیلات در کارخانه‌ها با محصولات غذایی، پوشاک و تولید سازه‌های مسکن در اولویت و سقف وام‌های بانکی قرار می‌گیرند چراکه نقش حیاتی‌تری را در جامعه بازی می‌کنند.

وام میلیاردی برای کارخانه‌ داران

وام میلیاردی برای کارخانه‌ داران

کلام آخر

به‌یقین کارخانه‌های تأسیس‌شده روزی نیاز به تعمیر و بازسازی پیدا خواهند کرد و یا جهت به‌روز کردن تولیدات خود نیازمند به دریافت وام‌هایی خواهند شد. اگر قصد احداث و راه‌اندازی کارخانه‌ای تجاری_صنعتی و یا به‌روز کردن سازه‌ها، دستگاه‌ها و ماشین‌آلات و همچنین بازسازی ساختمان و سوله‌های تجاری را دارید، می‌توانید از دریافت وام‌های میلیاردی برای کارخانه‌داران و کارخانه‌های استفاده کنید. برای آنکه بتوانید از وام مناسب ارقام میلیاردی متناسب باکار و پیشه خود بهره ببرید و همچنین قادر باشید در اقساط طولانی‌مدت و با نرخ پایین استفاده کنید می‌توانید با مجموعه ما در وام برتر http://Vambartar.com همکاری کنید.
مشاوران ما به‌صورت تمام‌وقت توصیه‌ها و نکات لازم را جهت دریافت وام کارخانه‌داران در اختیار شما قرار می‌دهند. لازم به ذکر است که با همکاری با مجموعه وام برتر http://Vambartar.com می‌توانید بهترین و مناسب‌ترین وام‌ها را جهت احداث و راه‌اندازی و همچنین بازسازی سوله‌ها و کارخانه‌های خود دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *